۰
plusresetminus
عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران:

هیچ مشکل و تنشی در جبهه اصلاحات فارس نیست/ احزاب تک‌نفره مهمترین معضل اصلاح طلبان/ شاهد ردصلاحیت‌های گسترده در1400 خواهیم بود

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۱۷
عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران در گفتگویی اختصاصی به بررسی وضعیت اصلاح طلبان و شورای عالی پرداخته است.
هیچ مشکل و تنشی در جبهه اصلاحات فارس نیست/ احزاب تک‌نفره مهمترین معضل اصلاح طلبان/ شاهد ردصلاحیت‌های گسترده در1400 خواهیم بود
اسفندیار دهقان ناصرآبادی، عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایران ریپورتس98 اظهار داشت: باید توجه داشت که شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان به منظور حضور فعال و متحد  احزاب اصلاح طلب در عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شکل گرفته بود.
وی با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه 98 تصریح کرد: متاسفانه با رد صلاحیت هایی که برای کاندیداهای اصلاح طلب رخ داد، عملا در اکثر حوزه های انتخاباتی کاندیدایی برای احزاب سیاسی اصلاح طلب باقی نماند که لیستی داده شود.
مسئول پهنه جنوب کشور کمیته تشکیلات حزب اراده ملت ایران افزود: لذا عملا شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان از عرصه تصمیم گیری ها کنار رفته و فقط شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فعالیت دارد و در مرکز استان و شهرستانهایی که احزاب اصلاح طلب دفتر یا نمایندگی دارند، تشکیل شده و همچنان فعال هستند.
وی درخصوص تشکیل جلسات شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب عنوان کرد: به دلیل شرایط کرونایی، فعالیتهای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب بیشتر به صورت مجازی می باشد و جلسه حضوری تشکیل نشده است.

| دبیر حزب مردمسالاری فارس: مجلس دهم دربرآوردن خواسته‌های مردم موفق نبود/ یکدستی نمایندگان هم فرصت است هم تهدید
| دبیر حزب موتلفه فارس: منتخبان منافع ملی را برمنافع منطقه‌ای ترجیح دهند/ میرسلیم شایسته ریاست مجلس آینده

این فعال سیاسی اصلاح طلب درمورد وضعیت شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب در استان فارس تصریح کرد: تاکنون شاهد کوچکترین تنشی نبوده ایم زیرا اعضای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب در استان فارس همانند یک خانواده و متحد عمل کرده و تفاوت نظرها را با تعامل حل می نمایند.
وی ادامه داد: تغییرات در شورای هماهنگی نیز براساس تغییرات درونی احزاب عضو می باشد و جایگاهها دائمی نیستند زیرا خلاف روح دموکراسی می باشد.
دبیر حامای مرودشت وضعیت آینده اصلاح طلبان را اینگونه توصیف کرد: آینده اصلاح طلبان در کشور و بالطبع در استان فارس را باید با توجه به شرایط سیاسی کشور پس از آغاز فعالیت مجلس یازدهم بررسی نمود زیرا از ترکیب اعلامی اعضای مجلس آینده افق روشن و واضحی که بتواند با نظر کارشناسی امور را دنبال کنند پیش بینی نمی شود.
وی با تاکید بر لزوم وجود تفکرات مختلف در جامعه و در عرصه های مختلف خاطر نشان کرد: نباید از این نکته غافل شد که اصلاح طلبان یکی از دو بال اداره کشور هستند و به دفعات در عرصه های مدیریتی کشور حضور موثر و فعال داشته اند و ما اعتقاد داریم که با یک تفکر محض نمیتوان کشور را اداره کرد و این در هر دموکراسی طبیعی می باشد .
اسفندیار دهقان ناصرآبادی با پیش بینی انتخابات 1400 شوراهای شهر و روستا گفت: از ترکیب مجلس جدید هیات نظارت انتخابات شوراهایی شکل خواهد گرفت که باب طبع آنها باشند لذا پیش بینی یک مانور رد صلاحیت برای کاندیدای اصلاح طلب در انتخابات شوراهای پیش رو دور از ذهن نیست.
وی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار داشت: در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز با توجه به شرایط سیاسی داخلی و بین المللی باید تحلیل نمود که وضعیت برجام و تحریم ها و پسا کرونا می تواند معادلات را تغییر دهد.

| بررسی نقاط ضعف مجلس دهم و انتظارات از مجلس یازدهم در گفتگوی “ایران ریپورتس۹۸” با عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فارس؛ منتخبان فارس چطور ارتقای فارس را رقم زنند؟
| فعال سیاسی اصولگرا: انتظار حضور نمایندگان فارس در هیئت رئیسه و ریاست کمیسیون‌های مجلس را داشته باشید

عضو شورای سیاستگذاری حزب اراده ملت ایران در استان فارس درخصوص مهمترین مشکل اصلاح طلبان اذعان داشت: مهم ترین مشکل و ضعف در جبهه اصلاحات احزاب تک نفره هستند که بدون داشتن پایگاه اجتماعی و مردمی در بزنگاه های حساس از قدرت رای خود استفاده می کنند، سرنوشت تصمیم گیری های مهم را تغییر می دهند و خروجی های اینچنینی معمولا موجب تضعیف جایگاه اصلاح طلبان می شود.
وی همچنین وجود این احزاب تک نفره را مهمترین معضل و مشکل اصلاح طلبان در شیراز، مرودشت و بقیه استان فارس عنوان کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۸۵۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما