۰
plusresetminus

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر شیراز: اجرای تراموا اقدامی برای تسهیل زندگی شهری است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۷
دکتر «نواب قائدی» در مراسم انعقاد قرارداد آغاز عملیات اجرایی تراموا در کلانشهر شیراز، گفت: اجرای تراموا در شیراز نشانه مدیریتی متفاوت برای تسهیل زندگی شهری در حوزه حمل‌ونقل است.
وی خاطر نشان کرد: کلانشهر شیراز در خور برخورداری از بهترین خدمات شهری است و شایستگی آن را دارد که اولین شهر ایران باشد که در آن تراموا ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به مزایای اجرای تراموا در شیراز، گفت: تردد تراموا، علاوه بر توسعه حمل‌ونقل عمومی، در کاهش استفاده شهروندان از خودروهای شخصی نیز موثر است.
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده در شبکه حمل‌ونقل عمومی شیراز، بیان داشت: اجرای تراموا اقدام موثری در تقویت حمل‌ونقل عمومی شیراز خواهد بود.
قائدی با اشاره به برخی از اقدامات سه سال گذشته مجموعه شورا و شهرداری در این حوزه گفت: تکمیل ایستگاه‌های خط یک مترو به ویژه ایستگاه مترو وکیل الرعایا با معماری ویژه، احداث خط دو مترو که در زمینه سرعت حفاری و تولید سیگمنت رکورد زده است و شهرک‌های جنوبی شیراز را به میدان امام حسین (ع) در مرکز شهر و سپس میدان ازادی و آرامگاه سعدی متصل می کند، آغاز به کار دوچرخه‌های هوشمند اشتراکی، انعقاد قرارداد تراموا و ... از جمله اقداماتی است که به نگاه انسان محوری در حوزه حمل‌ونقل جامه عمل می پوشاند.
پایان خبر/
کد مطلب : ۲۲۸۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما