۰
plusresetminus
در مرحله دوم رزمایش همدلی برای ایران همدل

توزیع 70 هزار بسته معیشتی در فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۵
کمیته امداد فارس در مرحله دوم رزمایش "همدلی برای ایران همدل" ٧٠ هزار بسته معیشتی را در میان افراد تحت حمایت توزیع کرد.
توزیع 70 هزار بسته معیشتی در فارس
محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس در حاشیه مراسم توزیع 70 هزار بسته معیشتی با اشاره و تاکید بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از آسیب‌دیدگان ناشی ازشیوع بیماری کرونا گفت: آحاد جامعه ایران در رزمایش "همدلی برای ایران همدل" حضوری مهربانانه را از خود به نمایش گذاشتند.
او با اعلام اینکه در مرحله اول،  بیش از ۵٠ هزار بسته در اختیار جامعه هدف کمیته امداد قرار گرفته است، افزود: در مرحله دوم ٧٠ هزار بسته معیشتی توسط خیران و مراکز نیکوکاری استان تهیه شده که در اختیار افراد تحت حمایت این نهاد قرار می گیرد.
بذرافشان ایثار و همدلی مردم نیکوکار استان فارس را سرمایه عظیم دینی دانست و افزود: اگر به دلایل اقتصادی و ضرر و زیان ناشی از بیماری کرونا، سفره برخی از نیازمندان کوچک شده است اما، سفره انفاق و همدلی مومنانه نیکوکاران در کمک به نیازمندان گسترده تر شده است.
او در ادامه افزود: این رزمایش نوعی تذکر است؛ تذکر برای اینکه بخشش را فراموش نکنیم. کسانی که از تمکن مالی خوبی برخودار هستند نسبت به دیگران ارجحیت دارند تا در راه خدا انفاق کنند.
او در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال لیالی قدر به سبک و سیاق متفاوتی برگزار می شود؛ لذا همدلی میان افراد جامعه افزایش یافته و امید است با همدلی تمامی آحاد جامعه جشن پیروزی را در عید فطر برگزار کنیم.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۸۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما