۰
plusresetminus

هماهنگی بین دستگاه های مختلف در سرعت بخشی به پروژه ها اهمیت بالایی دارد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۵
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان شیراز از حوزه عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به اجرای پروژه های بزرگ شهرداری گفت: در جابجایی تاسیسات شهری مورد مسیر پروژه ها نیازمند همکاری بیش از پیش دستگاه های خدمات رسان هستیم.
مهندس صالحی با اشاره به پروژه بزرگراه شهید سپهبد سلیمانی افزود: این بزرگراه به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های شهری کشور که تکمیل کننده ی رینگ شمالی کلانشهر شیراز است نقش بسزایی در هدایت ترافیک دارد.
وی تکمیل این مسیرِ ۹کیلومتری که از منطقه کوهسار مهدی عبور می کند را به عنوان یک پروژه تاثیرگذار در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل توصیف و تصریح کرد: احداث تقاطع جام جم به عنوان یک الزام در تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و نیازمند آزادسازی مسیر است.
مهندس صالحی از بهره برداری تعدادی از پروژه های بزرگ شهرداری به تناوب تا مهر ۹۹ خبر داد و افزود: عملیات گسترده ی روکش آسفالت معابر نیز طی یک بازه ی زمانی ۱۲۰روزه با توجه به فصل مناسب انجامِ کار، آغاز می شود.
او ادامه داد: در قالب این طرح بیش از 2 میلیون مترمربع از معابر شیراز طی 4ماه آینده آسفالت می شود.
مهندس امیری فرماندار شهرستان شیراز نیز با بیان اینکه شاهد فعالیت شبانه روزی در بخش های مختلف شهرداری شیراز هستیم، این تلاش ها که مورد اذعان اغلب صاحبنظران است را در خور تقدیر و تشکر دانست.
وی با اشاره به پروژه بزرگراه شهید سلیمانی، بر رفع موانع اجرایی با توجه به انتخاب نام زیبنده ی آن، گفت: آثار اجرای پروژه های بزرگ شهرداری رفاه و آسایش تمام شهروندان است.
کد مطلب : ۲۲۸۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما