۰
plusresetminus

توزیع بسته های معیشتی توسط گروه جهادی شهید ناصری حوزه قدس

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۱
به مناسبت بیست و نهم اردیبهشت روز بسیج عشایر، بسیجیان جهادگر گروه جهادی شهید ناصری حوزه قدس از سپاه عشایر فارس طی اقدامی خدا پسندانه اقدام به توزیع هفتاد و پنج بسته کمک معیشتی کردند.
به گزارش حافظ خبر، به مناسبت بیست و نهم اردیبهشت روز بسیج عشایر، بسیجیان جهادگر گروه جهادی شهید ناصری حوزه قدس از سپاه عشایر فارس طی اقدامی خدا پسندانه اقدام به توزیع هفتاد و پنج بسته کمک معیشتی کردند.
احمد علی کرمی، مسئول گروه جهادی شهید ناصری و از فعالان اجتماعی کوهمره  این اقدام را در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه دانست و افزود: اولویت ما کمک به نیازمندان آبرومند منطقه با حفظ کرامت انسانی افراد بوده است و متاسفانه به علت محرومیت منطقه و خشکسالی چندین ساله فقر اقتصادی دامنگیر تعداد زیادی از خانواده های آبرومند منطقه شده است که اقدام سریع دولت و مسئولان  استانی در رفع  گرفتاری مردم را می طلبد.
وی ضمن تشکر از اعضای گروه جهادی که در بسیاری از فعالیتها هزینه مالی آن را نیز متقبل می شوند، افزود: در هر صورت گروه جهادی شهید ناصری و دیگر فعالان کوهمره سرخی مانند گذشته  به فعالیت خود ادامه خواهند داد اما نیازمند حمایت بیشتر مالی برادرانمان  در سپاه پاسداران و نهاد های خدمتگزار  فارس هستیم تا بتوانیم خدمات رسانی گسترده تری انجام دهیم‌.
اعضای گروه جهادی شهید ناصری و همچنین مردم منطقه کوهمره سرخی هم ضمن قدردانی از بسیج سازندگی سپاه عشایر استان فارس برای مسئولان خدوم خود آرزوی توفیق و پیروزی کردند.
کد مطلب : ۲۲۸۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما