۱
plusresetminus

منتخب کازرون و کوه‌چنار همچنان در کورس ریاست مجلس

تاریخ انتشارجمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۵
فریدون عباسی دوانی از عزم راسخ خود برای کاندیداتوری ریاست مجلس یازدهم خبر داد.
منتخب کازرون و کوه‌چنار همچنان در کورس ریاست مجلس
به گزارش حافظ خبر و به نقل از ایران ریپورتس98، صبح امروز در خبری به نقل از احمد نادری، منتخب تهران در مجلس و دبیر کارگروه اجرایی فراکسیون انقلاب اسلامی، اسامی 4 نفر از منتخبان مجلس یازدهم برای تصدی کرسی ریاست این دوره از مجلس به نام های آقایان قالیباف، حاج بابایی، نیکزاد و حسینی و میرسلیم اعلام شد. نام 8 نفر نیز برای کاندیداتوری جهت قرار گرفتن در سمت نواب رئیس مجلس، نادری عنوان کرد: برای نواب رئیسه مجلس جدید ۸ نفر اعلام کاندیداتوری رسمی کردند که عبارت اند از: آقایان امیرحسین قاضی زاده هاشمی، محمدمهدی زاهدی، محمدرضا میرتاج الدینی، مصری، نادران، منادی و فرهنگی و تقوی.
پس از اعلام این خبر بسیاری به ویژه مردم استان فارس از نبودن نام فریدون عباسی، منتخب مردم کازرون و کوه چنار در مجلس یازدهم و رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی ایران در میان گزینه های ریاست مجلس شوکه شدند به ویژه زمانی که عزم راسخ هفته های گذشته وی برای شکستن تابوی ریاست مجلس را به یاد می آوریم.
درهمین خصوص دکتر فریدون عباسی دوانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایران ریپورتس 98 از حضور پرقدرت خود برای کاندیداتوری ریاست مجلس یازدهم گفت و افزود: اسامی ذکر شده برای ریاست مجلس در قالب فراکسیون بوده است.
وی ادامه داد: بنده فردی مستقل هستم و به صورت مستقل نیز در عرصه انتخابات ریاست مجلس یازدهم در صحن مجلس ورود خواهم کرد.
بدین ترتیب و طبق گفته صریح منتخب مردم کازرون و کوه چنار در مجلس، وی با عزمی راسخ و پرقدرت برای تصدی کرسی سبز ریاست مجلس یازدهم در صحن و در زمان مشخص کاندیدا خواهد شد.
انتهای پیام/
کد مطلب : ۲۲۸۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما