رئیس کل دادگستری استان فارس:

به هیچ عنوان نباید حتی یک نفر کارگر واحدهای صنعتی از کار بیکار شود

8 مرداد 1399 ساعت 20:16

به هیچ عنوان نباید حتی یک نفر کارگرواحدهای صنعتی از کار بیکار شود و در سال "جهش تولید " دادگستری فارس تمام تلاش خود را در راستای عملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» با جدیت هر چه تمام به کار گرفته است.


در راستای رفع موانع تولید رئیس کل دادگستری استان فارس، برخی ازمعاونین قضایی دادگستری استان فارس،رئیس حوزه قضایی زرقان ،فرماندار و برخی از مسئولان اجرائی  این شهرستان ضمن بازدید از پالایشگاه نفت شیراز و کارخانجات صنعتی کاغذسازی زاگرس فارس به بررسی مشکلات حقوقی این پالایشگاه و واحد صنعتی پرداختند.
به گزارش روابط عمومی دادگستری فارس حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در این جلسه با تبریک اعیاد قربان وغدیر شهرستان زرقان را یکی از حساس ترین شهرها به خصوص در زمینه فعالیت های صنعتی و اقتصادی دانست و گفت:زرقان به لحاظ صنعتی یکی از مهمترین شهرهای استان فارس بوده و به منظور بررسی مشکلات حقوقی و رفع موانع تولید و همچنین افزایش ظرفیت کارخانجات و واحدهای صنعتی برای پیگیری هر چه بیشتر در سال جاری بازدیدهای متعددی از واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان داشته ایم.
رئیس ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس در جلسه مجتمع پالایشگاه نفت شیراز به برنامه ریزی های متعدد و پیگیری دادگستری فارس به خصوص بعد از سفر ریاست معظم قوه قضائیه به استان اشاره کرد و گفت: با تلاش و پیگیری ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس بسیاری از فعالیت های اقتصادی از جهات کمی و کیفی جهش داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد:  دادگستری استان فارس در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» در سال "جهش تولید" و نیز پیگیری اجرای دستورات ریاست معظم قوه قضائیه به استان فارس  با حساسیت هر چه بیشتر پیگیر مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی به ویژه بررسی مشکلات حقوقی و رفع موانع واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل می باشد.
وی از پیگیری و نگاه ویژه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی  دادگستری استان فارس به شهر شیراز و شهرستان زرقان  نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از سوی این ستاد واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل تولیدی و صنعتی استان فارس شناسایی شده است و در صدد هستیم با کمک مقامات اجرایی  و ضمن رایزنی و مشورت با وزیر صمت و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در سفری که به  استان دارند موانع مشکلات  این واحدهای صنعتی را برطرف نمائیم.
وی ابراز امیدواری کرد و گفت: با ثبت و جمع آوری دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات همکاران قضایی در ستاد پیگیری اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی دادگستری استان  وتعامل و همکاری با  مسئولان اجرائی،  کارگاه های تولیدی زودبازده،واحدهای تولیدی و کارخانجات صنعتی نیمه تعطیل و تعطیل را راه اندازی کرده و سبب اشتغال جوانان شویم.
وی تصریح کرد: مهمترین دغدغه ما در این ستاد، پیگیری واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه تعطیل و جلوگیری ازتعطیل شدن این واحدهای تولیدی است و به هیچ عنوان نباید حتی یک نفر کارگر این واحدهای صنعتی از کار بیکار شود و در سال "جهش تولید " دادگستری فارس  تمام تلاش خود را در راستای عملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» بویژه در این خصوص با جدیت هر چه تمام به کار گرفته است.
وی به پالایشگاه نفت شیراز نیز اشاره کرد و گفت: این پالایشگاه از سال 1352 راه اندازی و در حال حاضر دارای ظرفیت  روزانه 60هزار بشکه نفت می باشد و امیدواریم با تلاش مسئولان این پالایشگاه و تعامل با فرماندار و رئیس حوزه قضایی زرقان شاهد افزایش ظرفیت تولید این پالایشگاه نفت کشور باشیم و ضمن خودکفایی استان فارس در این خصوص شاهد رونق اقتصادی کشور و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شویم.
گفتنی است در ادامه مسئولان قضایی استان فارس، فرماندار زرقان و سایرمسئولان اجرائی ضمن بازدید از کارخانه در حال احداث کاغذ سازی زاگرس فارس به بررسی مشکلات حقوقی این واحد صنعتی با ظرفیت اشتغال مستقیم برای بیش از  600 نفر پرداختند.  


کد مطلب: 22890

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22890/هیچ-عنوان-نباید-حتی-یک-نفر-کارگر-واحدهای-صنعتی-کار-بیکار-شود

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir