بازی‌های روز سوم لیگ برتر هندبال مردان کشور؛

فرود ستارگان دشستان بدست شهید شاملی کازرون

22 آذر 1399 ساعت 10:10

تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون توانست با 42 گل بر تیم ستارگان دشتستان که تنها 26 گل زده بود، پیروز شود.


به گزارش حافظ‌خبر؛ در سومین روز دور برگشت بازی های سی و سومین مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران که در ورزشگاه پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار می گردد، از ساعت ۱۶ تیم های شهید شاملی کازرون با ستارگان دشتستان روبروی هم به میدان رفتند. تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون توانست با 42 گل بر تیم ستارگان دشتستان که تنها 26 گل زده بود، پیروز شود.
در نیمه نخست داور، درخواست هر دو تیم برای وقت استراحت را پذیرفت و در دقیقه های میانی و پایانی بازی دو بازیکنان زمین بازی را ترک کردند.
تیم شهید شاملی کازرون از همان آغاز با حملات پی در پی خود دست بالای خود در بازی را به رخ ستارگان دشتستان کشید و تا دقیقه ۱۵ نیمه نخست توانست سیزده گل را در برابر چهار گل در دروازه ستارگان جای دهد.
در پانزده دقیقه پایانی تیم ستارگان با شور بیشتری به بازی پرداخت و بارها دروازه کازرون را تهدید جدی کرد. در این بخش بازی ستارگان دو بار تیرک دروازه شاملی را لرزاندند و سه بار نیز شوت های آنان به بیرون رفت. دروازه بان و خط دفاع کازرون در برابر حملات ستارگان نه تنها مغلوب نشد بلکه در فرصت های بدست آمده اختلاف را تا ده گل بالا برد تا نیمه نخست را با بیست و دو گل در برابر دوازده گل برای خود پایان دهد.
تیم هندبال مردان شهید شاملی کازرونی در پانزده دقیقه نخست نیمه دوم توانست اختلاف گل خود را تا بیست گل افزایش دهد و این در حالی بود که تیم ستارگان دشتستان در نیمه دوم در لاک دفاعی خود فرو رفته بود.
پی از آن در بازه پانزده دقیقه ای پایانی بازی ستارگان دشتستان توانستند تا با وارد کردن توپ خود در دروازه کازرون بار دیگر به بازی برگردند. هر چند تیم کازرون همچنان به حملات خود ادامه داد و توانست با نتیجه ۴۲ بر ۲۶ تیم ستارگان دشتستان را از پیش رو بردارد.
دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان کشور از ۱۹ تا ۲۴ آدر در سالن وزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز در حال برگزاری است.
 


کد مطلب: 22906

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22906/فرود-ستارگان-دشستان-بدست-شهید-شاملی-کازرون

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir