روز چهارم بازی‌های لیگ برتر هندبال کشور؛

خاییز دهدشت بر فراز بام زغال سنگ طبس

22 آذر 1399 ساعت 21:54

تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت با نتیجه 25 بر 16 زغال سنگ طبس را از پیش رو برداشت.


به گزارش حافظ‌خبر، در دومین بازی چهارمین روز از دور برگشت سی و سومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان ایران که در ورزشگاه پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار می شود، سرخ پوشان فراز بام خاییز دهدشت و سپیدپوشان زغال سنگ طبس از ساعت 16 روبروی هم ایستادند.
در ده دقیقه نخست این بازی هر دو تیم تنها به دو گل بسنده کردند.
در پانزده دقیقه بعدی هر دو تیم بازی هرچند تلاش بسیاری کردند اما بسیاری از تلاش های آنان ناکام ماند. با همه این ناکامی ها سرخ پوشان دهدشتی توانستند توپ خود را تنها چهار بار دیگر وارد دروازه کنند تا برتری خود را نشان دهند.
در پنج دقیقه پایانی نیمه نخست بازی سرعت بیشتری پیدا کرد تا سرخ پوشان فرازبام خاییز دهدشت با دوازده گل زده بر سپیدپوشان زغال سنگ طبس که تنها پنج گل زده داشتند به رختکن بروند.
با آغاز نیمه دوم بار دیگر هر دو تیم بازی آرام و قدرتی را دنبال کردند و در پانزده دقیقه ابتدایی هر کدام با دو گل بازی را ادامه دادند. این پانزده دقیقه را می توان نفسگیرترین و کم گل ترین پانزده دقیقه بازی این دور بازی ها دانست.
در دقیقه بیست بازی اما در یورش تندی که سرخ پوشان دهدشتی به دیوار دفاعی سپیدپوشان زغال سنگ داشتند یکی از هندبالیست های دهدشتی دچار آسیب جدی شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.
با آغاز پانزده دقیقه پایانی این بازی سرخ پوشان همه تلاش خود را برای افزایش اختلاف گل های خود داشتند و سپیدپوشان به کم کردن اختلاف همت گماشتند.
بازی در پنج دقیقه پایانی بار دیگر بر سرعت خود افزود و بیشترین گل های بازی در این بازه رخ داد.
این بازی که کمترین میزان گل و بیشترین از دست رفتن فرصت ها را در بین بازی های دیروز و امروز داشت با پیروزی 25 بر 16 فرازبام خاییز دهدشت بر زغال سنگ طبس پایان یافت.
دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان کشور از 19 تا 24 آدر در سالن وزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد شیراز در حال برگزاری است.


کد مطلب: 22911

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22911/خاییز-دهدشت-فراز-بام-زغال-سنگ-طبس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir