۰
plusresetminus

برگزاری کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد مدیریت بحران در آباده

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵
از اولویت‌های ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه‌اندازی انجمن روزنامه‌نگاران و خبرگزاری‌هاست که امید اریم با راه‌اندازی آن، گوشه‌ای از مسائل و مشکلات خبرنگاران عزیز حل شود.
کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده برگزار شد.
کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده برگزار شد.
به گزارش حافظ‌خبر؛ کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده برگزار شد.
هادی فرخی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده در این نشست جایگاه خبرگزاری‌ها، نشریات مکتوب و رسانه‌ها را در مدیریت بحران بسیار مؤثر دانست و بیان داشت: در هر جامعه‌ای مطبوعات و رسانه بیشترین سهم در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی را بر دوش دارد. در دنیای مدرن امروز، آ‌ها به صورت خبرگزاری‌های خوب و مطمئن در فضای مجازی نیز مشغول فعالیت هستند که این مهم در جامعه ما اثربخشی بیشتری دارد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در مدیریت بحران شهرستان را قابل تقدیر دانست و گفت: شهرستان آباده در حوزه خبر و رسانه از توانمندی خوب و والایی برخوردار است. وجود خبرنگاران، نشریات مکتوب، خبرگزاری‌های الکترونیکی و مجازی و نماینده صدا و سیمای مرکز فارس در روزهایی که بحران بیماری کرونا همه‌گیر بیشتری پیدا کرده و مردم را دچار مشکلات فراوانی نموده است، با گزارش‌ها و خبرهای مناسب و اثربخش در حوزه اطلاع‌رسانی به عموم، نقش موثری را ایفا نمودند که جای تقدیر و سپاس دارد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی آباده از راه‌اندازی انجمن روزنامه‌نگاران و خبرگزاری‌های شهرستان آباده خبر داد و افزود: از اولویت‌های ما در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه‌اندازی انجمن روزنامه‌نگاران و خبرگزاری‌هاست که امید اریم با راه‌اندازی آن، گوشه‌ای از مسائل و مشکلات خبرنگاران عزیز حل شود.
وی حمایت هر چه بهتر و بیشتر فعالان حوزه خبر و رسانه را خواستار شد و ادامه داد: خبرنگاران بی هیچ توقع و با خلوص نیت برای آگاهی‌بخشی مردم تلاش می‌کنند. پاداش عزیزان‌مان در بارگاه خداوند مهربان محفوظ خواهد بود. اگر حمایت بیشتر و بهتر از صاحبان خبر و رسانه انجام گیرد رویدادهای بزرگی چون برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری را نیز برگزار خواهیم کرد.
محمد کاوه، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده نیز در این نشست گفت: ستاد مدیریت بحران با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و همکاری اداره‌ها و ارگان‌ها تلاش دارد تا بیماری کرونا را در این شهرستان کاهش دهد و این مهم بدون حضور پر مهر خبرنگاران در راستای آگاهی‌بخشی به مردم امکان‌پذیر نبوده و نیست.
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده فرهنگ‌سازی برای پیشگیری و مدیریت بحران در مواقع مختلف را نقش اصلی خبرنگاران دانست و بیان داشت: پیشگیری و کنترل بحران در مواقع مهم و ضروری از اولویت‌های خبرنگاران بوده که می‌تواند به سلامت روانی مردم کمک کنند و آنان را از هر گونه شایعه‌پراکنی و اخبار کذب دور سازند.
کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران با حضور دبیر ستاد مدیریت بحران، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالین حوزه خبر و رسانه، معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش، کارشناس اداره تبلیغات اسلامی و کارشناس اداره اوقاف و امورخیریه در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری آباده برگزار شد.
 
 
کد مطلب : ۲۲۹۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما