۰
plusresetminus

برنامه‌ریزی هفته بصیرت و ایام فاطمیه در شورای فرهنگ عمومی سپیدان

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۸
رئیس شورای فرهنگ عمومی سپیدان گرامی‌داشت شهادت سردار سلیمانی، این بزرگ‌مرد تاریخ، تجلیل از عزت و اقتدار جهان اسلام است.
برنامه‌ریزی هفته بصیرت و ایام فاطمیه در شورای فرهنگ عمومی سپیدان
برنامه‌ریزی هفته بصیرت و ایام فاطمیه در شورای فرهنگ عمومی سپیدان
به گزارش حافظ‌خبر؛ دهمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان سپیدان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی سپیدان در این نشست با گرامی‌داشت زادروز حضرت زینب (س) و روز پرستار از تلاش و خدمات کادر درمان و پرستاران به ویژه در این روزهای کرونایی تشکر و قدردانی کرد و گفت: در دی‌ماه مناسبت و حوادث فراوانی را داریم که همه ما بایستی آن‌ها را گرامی‌ و بزرگ بداریم.
موسوی انور افزود: نهم دی ماه، حرکت و جوشش انقلابی و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بود که انقلاب را بیمه کرد.
امام جمعه سپیدان ادامه داد: شهادت سردار دل‌ها و سردار بزرگ اسلام از رخدادهای بزرگ پس از انقلاب اسلامی بود که جهان را تکان داد؛ چرا که هرچند این او در دوران زندگی‌اش خار چشم دشمنان بود، اما شهادتش خطر بیشتری خواهد داشت.
وی بیان داشت: سردار سلیمانی بر همه جهان اسلام حق بزرگی دارد. امنیت امروز در جهان اسلام به برکت وجود این سردار و اسوه مقاومت و ایثار است؛ چرا که این بزرگی و پیروزی، رمز ویژه‌ای‌ چون پیروی از مکتب امام حسین (ع) دارد؛ این است که که یک جریان بزرگ  را در جهان به راه انداخت.
رئیس شورای فرهنگ عمومی سپیدان گرامی‌داشت شهادت این بزرگ‌مرد تاریخ، تجلیل از عزت و اقتدار جهان اسلام است.
جمال جوادی جهرمی، فرماندار سپیدان نیز با گرامی‌داشت زادروز حضرت زینب (س) و شهادت سردار دل‌ها، گرامی‌داشت و بزرگداشت این روزهای تاریخی و فرهنگ‌ساز را وظیفه همه دستگاه‌های اداری دانست و گفت: همه باید به همکاری و برگزاری برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این روزها تلاش کنند.
وی به ایده محور شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: این ایده ماندگار و اثرگذار، تأثیر فراوانی در کاهش و شیب نزولی ویروس کرونا داشت که با حمایت‌های مردمی را در پی داشت که این ویژگی، اثرگذار بودن آن را نشان داد.
جوادی جهرمی ادامه داد: این ایده الگوبرداری از اندیشه و ایده‌های شهید حاج قاسم سلیمانی بود و همه در این راستا باید جدیت داشته باشیم.
در پایان افزون بر تبلیغات شهری، برگزاری کمک‌های مؤمنانه، تقدیر از پرستاران، یادواره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، سرکشی از خانواده معظم و معزز شهدا و برگزاری مسابقه‌های فرهنگی و هنری از مصوبات این نشست بود.
 
کد مطلب : ۲۲۹۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما