در هفته بصیرت؛ پیشواز هنرمندان نقاش گراشی

14 دی 1399 ساعت 12:18

شنبه شب13 دی‌ماه 99، همزمان با سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، آیین پایانی جشنواره‌ی نقاشی سردار دل‌ها برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.


به گزارش حافظ‌خبر؛ نمایشگاه نقاشی سردار دل‌ها در نگارخانه پردیس بوستان یاران با حضور برخی از مسوولان و اساتید هنر گشایش یافت.
در این نمایشگاه از 34 اثر رسیده به نمایشگاه 20 اثر به نمایش گذاشته شد.
این نمایشگاه نقاشی از تاریخ 11 /10 /99 تا 13 /10 /99 و از ساعت 13 تا 16 و 18 تا 22 با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پذیرای علاقمندان بود.
شنبه شب13 دی‌ماه 99، همزمان با سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، آیین پایانی جشنواره‌ی نقاشی سردار دل‌ها برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
 
نفرات برتر:
جایگاه نخست: نرگس دانشور
جایگاه دوم: اسما انصاریان
جایگاه سوم: سعیده صلاحی
جوایر نفر اول تا سوم به ترتیب 500، 300 و 200 هزارتومان و لوح سپاس است.
دو اثر نیز توسط داوران شایسته‌ی تقدیر معرفی شدند: حمیدرضا توکلی، مریم حسین‌پور
از بین آثار راه‌ یافته به مرحله‌ی نمایشگاه، از دو هنرمند نوجوان نیز از طرف کانون فرهنگی هنری ابن‌الرضا (ع) تقدیر به عمل آمد: طاها عباسپور، ابوالفضل رحیمی
نفر برگزیده طبق آرای مردمی: نرگس دانشور
مهدی آیینه‌افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش در این آیین با بیان وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا و تغییر شرایط برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری گفت: نمایشگاه را به همین دلیل محدود کرده‌ایم و اگر شهرستان بالاتر از وضعیت زرد بود همچون برنامه‌های دوران کرونا بر بستر مجازی برگزار می‌شد و البته این فرصتی شده که از فضای مجازی بیشتر و بهتر استفاده کنیم. در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، هیچ گاه تعطیلی وجود ندارد و هنرمندان با توجه به وضعیت موجود، فعالیت خود را گسترش می‌دهند.
محسن افشار، مسوول کانون ابن‌الرضا (ع) و دبیر اجرایی این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، استعدادیابی، به ویژه برای نوجوانان است.
افشار افزود: ما در این جشنواره در کنار معرفی برگزیدگان، به دنبال دیده‌ شدن هنرمندانِ شهرمان هم بودیم. برگزاری نمایشگاه و در معرض عموم و رای مردم قرار دادن آثار نیز در همین راستا بود. حتی بعضی از آثار هنرمندان در همین مرحله‌ی نمایشگاه فروخته شد.
این جشنواره به همت کانون فرهنگی هنری ابن‌الرضا (ع) و با همکاری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی گراش برگزار شد.
 


کد مطلب: 22944

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22944/هفته-بصیرت-پیشواز-هنرمندان-نقاش-گراشی

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir