۰
plusresetminus

در هفته بصیرت؛ پیشواز هنرمندان نقاش گراشی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۸
شنبه شب13 دی‌ماه 99، همزمان با سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، آیین پایانی جشنواره‌ی نقاشی سردار دل‌ها برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
در هفته بصیرت؛ پیشواز هنرمندان نقاش گراشی
در هفته بصیرت؛ پیشواز هنرمندان نقاش گراشی
به گزارش حافظ‌خبر؛ نمایشگاه نقاشی سردار دل‌ها در نگارخانه پردیس بوستان یاران با حضور برخی از مسوولان و اساتید هنر گشایش یافت.
در این نمایشگاه از 34 اثر رسیده به نمایشگاه 20 اثر به نمایش گذاشته شد.
این نمایشگاه نقاشی از تاریخ 11 /10 /99 تا 13 /10 /99 و از ساعت 13 تا 16 و 18 تا 22 با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پذیرای علاقمندان بود.
شنبه شب13 دی‌ماه 99، همزمان با سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، آیین پایانی جشنواره‌ی نقاشی سردار دل‌ها برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
 
نفرات برتر:
جایگاه نخست: نرگس دانشور
جایگاه دوم: اسما انصاریان
جایگاه سوم: سعیده صلاحی
جوایر نفر اول تا سوم به ترتیب 500، 300 و 200 هزارتومان و لوح سپاس است.
دو اثر نیز توسط داوران شایسته‌ی تقدیر معرفی شدند: حمیدرضا توکلی، مریم حسین‌پور
از بین آثار راه‌ یافته به مرحله‌ی نمایشگاه، از دو هنرمند نوجوان نیز از طرف کانون فرهنگی هنری ابن‌الرضا (ع) تقدیر به عمل آمد: طاها عباسپور، ابوالفضل رحیمی
نفر برگزیده طبق آرای مردمی: نرگس دانشور
مهدی آیینه‌افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش در این آیین با بیان وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا و تغییر شرایط برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری گفت: نمایشگاه را به همین دلیل محدود کرده‌ایم و اگر شهرستان بالاتر از وضعیت زرد بود همچون برنامه‌های دوران کرونا بر بستر مجازی برگزار می‌شد و البته این فرصتی شده که از فضای مجازی بیشتر و بهتر استفاده کنیم. در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری، هیچ گاه تعطیلی وجود ندارد و هنرمندان با توجه به وضعیت موجود، فعالیت خود را گسترش می‌دهند.
محسن افشار، مسوول کانون ابن‌الرضا (ع) و دبیر اجرایی این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، استعدادیابی، به ویژه برای نوجوانان است.
افشار افزود: ما در این جشنواره در کنار معرفی برگزیدگان، به دنبال دیده‌ شدن هنرمندانِ شهرمان هم بودیم. برگزاری نمایشگاه و در معرض عموم و رای مردم قرار دادن آثار نیز در همین راستا بود. حتی بعضی از آثار هنرمندان در همین مرحله‌ی نمایشگاه فروخته شد.
این جشنواره به همت کانون فرهنگی هنری ابن‌الرضا (ع) و با همکاری اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی گراش برگزار شد.
 
کد مطلب : ۲۲۹۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما