بسیاری از مسئولان ثروت‌های کلانی دارند و باید مشخص شود که این اموال از کجا آمده است

23 دی 1399 ساعت 13:49

عضو کانون وکلای مرکز گفت: مسئولی که هزاران میلیارد ثروت دارد، از ابتدای انقلاب تاکنون سمت داشته است و فرصت انجام کار آزاد نداشته است، باید پاسخ دهد که این اموال را از کجا آورده است.


به گزارش حافظ خبر به نقل از ایلنا؛ سید محمود علیزاده طباطبایی در خصوص دستورالعمل اجرایی رئیس قوه قضاییه در مورد اموال و دارایی‌های نامشروع، عنوان کرد: این موضوع یکی از اقدامات خوب رئیس قوه قضاییه است و مبنای قانونی دارد.
این وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای مرکز خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، این موضوع در اصل ۴۹ قانون اساسی پیش بینی شد و متاسفانه در طول این ۴۰ سال اراده‌ای برای اجرای آن نبوده است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از مسئولان ثروت‌های کلانی دارند و باید مشخص شود که این اموال از کجا آمده است.
علیزاده طباطبایی بیان کرد: مسئولی که هزاران میلیارد ثروت دارد، از ابتدای انقلاب تاکنون سمت داشته است و فرصت انجام کار آزاد نداشته است، باید پاسخ دهد که این اموال را از کجا آورده است.
این وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای مرکز تصریح کرد: این اقدام، اقدام بسیار خوبی است و مبنای قانونی نیز داشته است؛ اما اراده‌ای برای اجرای آن وجود نداشته است. این دستورالعمل نشان دهنده این است که رئیس قوه قضاییه برای اجرای این قانون اراده دارد.


کد مطلب: 22975

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/22975/بسیاری-مسئولان-ثروت-های-کلانی-باید-مشخص-شود-این-اموال-کجا-آمده

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir