۰
plusresetminus

آغاز به کار کهکشان خرد و خلاقیت در مرودشت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۹
راه‌اندازی و پویایی چنین مؤسسه‌های فرهنگی و هنری با پشتوانه علمی و تخصصی متناسب با نیاز جامعه می‌تواند اقدام عملی و مؤثر در دستیابی به اهداف باشد.
آغاز به کار کهکشان خرد و خلاقیت در مرودشت
آغاز به کار کهکشان خرد و خلاقیت در مرودشت
به گزارش حافظ خبر؛ مؤسسه فرهنگی و هنری کهکشان خرد و خلاقیت با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور عبدالصمد سلیمانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت آغاز به کار کرد.
عبدالصمد سلیمانی با اشاره به اینکه توجه به سرمایه‌های اجتماعی مقوله حائز اهمیتی در گسترش و بالندگی جامعه نزد گردانندگان آن است گفت: افراد اجتماع که اجزاء خانواده و جامعه را تشکیل می‌دهند، سرمایه‌های اجتماعی هستند که با آموزش و مهارت‌آموزی خلاقانه، موجب شکوفایی و نوآوری می‌شود و زمینه‌ساز رشد و توسعه سرمایه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خواهد شد.
وی ادامه داد: آموزش‌های کارشناسانه و خلاقانه با بهره‌گیری از ظرفیت هنر به ویژه در حوزه خانواده و تحکیم آن به مفهوم کیفیت زندگی معنا می‌بخشد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت افزود: راه‌اندازی و پویایی چنین مؤسسه‌های فرهنگی و هنری با پشتوانه علمی و تخصصی متناسب با نیاز جامعه می‌تواند اقدام عملی و مؤثر در دستیابی به اهداف باشد.
سلیمانی بیان داشت: مؤسسه فرهنگی و هنری کهکشان خرد و خلاقیت مؤسسه‌ای است که برای نخستین بار با رویکردی علمی، آموزشی و دیگرگونه، با مدیریت گروهی از جوانان دانش‌آموخته به دیگر مؤسسه‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیوسته است.
شیوا ایزدی، مدیر مؤسسه کهکشان خرد و خلاقیت نیز گفت: راه‌اندازی این مؤسسه با هم‌اندیشی، همدلی و تلاش‌های دیگر اعضاء، پس از کار تحقیقی و پژوهش بر اساس نیازسنجی صورت پذیرفته است. این مؤسسه با برنامه‌ریزی‌های زمان‌بندی شده و با استفاده از دانش‌آموختگان و تقسیم کار در مسیر دستیابی به اهداف مؤسسه فعالیت خود را آغاز می‌کند.
 
کد مطلب : ۲۲۹۹۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما