۰
plusresetminus

برگزاری شب شعر مجازی بصیرت فاطمی در نی‌ریز

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۶
این آیین ادبی با حضور سراینده‌های نی‌ریزی و شهرهای تهران، شیراز، بوشهر، گراش و ایج همراه بود و سراینده‌های آیینی به سرایش سوگ‌سروده‌های خود برای سرور زنان جهان، حضرت فاطمه زهرا(س) پرداختند.
برگزاری شب شعر مجازی بصیرت فاطمی در نی‌ریز
برگزاری شب شعر مجازی بصیرت فاطمی در نی‌ریز
به گزارش حافظ خبر؛ همزمان با ایام فاطمیه، شب شعر مجازی بصیرت فاطمی"شامگاه یکشنبه بیست و هشتم دی ماه، با حضور شاعران آئینی برگزار شد.
محمدجلال رنجبر، دبیر انجمن ادبی شعر گلبانگ در این باره گفت: انجمن ادبی گلبانگ نی‌ریز با همکاری انجمن ادبی چشمه شهر گراش با راه‌اندازی دبیرخانه شب شعر بصیرت فاطمی و انتشار فراخوان در فضای مجازی، آغاز به کار کرد و با دریافت آثار ادبی از سراسر کشور و داوری سروده‌ها، سراینده‌های برگزیده را برای این نشست دعوت کرد.
وی افزود: این آیین ادبی با حضور سراینده‌های نی‌ریزی و شهرهای تهران، شیراز، بوشهر، گراش و ایج همراه بود و سراینده‌های آیینی به سرایش سوگ‌سروده‌های خود برای سرور زنان جهان، حضرت فاطمه زهرا(س) پرداختند.
معصومه بهمنی، مدیر کانون فرهنگی-تربیتی گراش و سخنران این نشست ادبی، درباره ستایش مقام حضرت فاطمه(س) در آئینه شعر فارسی، سخن گفت.
گفتنی است در این آیین ادبی امیراحمد حدادنیا، محمدجواد سیاح، مریم قاسم‌زادگان، ستاره نسیمی، مسلم رنجبر، زهرا درویشی، حسن گلبو، محمدجواد نصیرزاده، عباسعلی زارعی، فرشته یاربی، اعظم زارع، طاهره ابراهیمی، غلامحسین کبریادار و محمدجلال رنجبر، به خوانش سروده‌های خود پرداختند.
محمدحسن رنجبر نیز مرثیه‌سرایی و کوثر مرادنژاد مجری این آیین ادبی بودند.
 
 
کد مطلب : ۲۳۰۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما