۰
plusresetminus

ارسال 110 اثر به جشنواره کشوری پسامهر فسا/ داوری 40 اثر در دوره پایانی

تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۰
این دوره جشنواره به یاد فرهاد تنها، هنرمند فقید هنرهای نمایشی فسا، در سه بخش یادبود فرهاد تنها، مسابقه و جنبی برگزار می‌شود.
منوچهر اکبرلو، راضیه قلی‌زاده و فرزاد معافی غفاری
منوچهر اکبرلو، راضیه قلی‌زاده و فرزاد معافی غفاری
به گزارش حافظ خبر؛ احمد وامق، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان فارس گفت: جشنواره کشوری پسامهر فسا که دوره بیستم خود را برگزار می‌کند، در گذر نخست خود، 110 اثر از 20 استان کشور به دبیرخانه وارد شد.
وامق ادامه داد: در این جشنواره فیلم نمایش‌های مونولوگی که ارزش، ویژگی‌ها و معیارهای تئاتر را لحاظ کرده باشند، در بازبینی نخست قرار گرفتند و هیأت بازبینی و داوری نخستین، 40 اثر را برای داوری در گذر پایانی، شایسته دانستند.
علی نیکومنش، دبیر جشنواره کشوری پسامهر نیز گفت: منوچهر اکبرلو، راضیه قلی‌زاده و فرزاد معافی غفاری بازبینی و داوری گذر نخست این جشنواره را بر دوش داشتند.
وی بیان داشت: این دوره جشنواره به یاد فرهاد تنها، هنرمند فقید هنرهای نمایشی فسا، در سه بخش یادبود فرهاد تنها، مسابقه و جنبی برگزار می‌شود. در بیستمین دوره جشنواره پسامهر افزون بر جایزه بازیگری مرد و زن، کارگردانی و نویسنده برگزیده که واجد دریافت تندیس و ۵۰ میلیون ریال هستند، جایزه بازیگر فرهاد تنها تندیس جشنواره و ۵۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند.
 
کد مطلب : ۲۳۰۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما