راه‌اندازی کمیته فرهنگی دانشجویی دهه ی فجر در آباده

4 بهمن 1399 ساعت 14:59

کمیته فرهنگی دانشجویی شهرستان آباده با در نظر گرفتن شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، تلاش دارد تا با برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری بر بستر مجازی، خاطرات دوران انقلاب اسلامی ایران را در دل‌های مردم عزیز زنده نگه دارد


به گزارش حافظ خبر؛ کمیته فرهنگی دانشجویی ستاد گرامی‌داشت دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی ایران در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده برگزار شد .
هادی فرخی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده و مسوول کمیته فرهنگی دانشجویی این شهرستان، با گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ایران، بیان داشت: مردم ایران در همه حال مشمول عنایات ویژه پروردگار مهربان بوده و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران جلوه‌ای از آن فضل بی‌پایان خداوندی و اسلام ناب محمدی (ص) است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده طلوع چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی ایران را بسیار ارزشمند دانست و گفت: ما در حالی به استقبال چهل و دومین بهار انقلاب می‌رویم که عطر ناب شهدای گمنام و یادگاران دفاع مقدس فضای کشورمان را معطر نموده است و این افتخاری برای شهرستان آباده شد که میزبان یکی از آن اولیاءالله باشد و امید که همه‌ی ما بتوانیم در سایه‌سار منویات مقام معظم رهبری، پیرو راه شهدای گرانقدرمان باشیم .
دبیر شورای فرهنگ عمومی آباده افزود: کمیته فرهنگی دانشجویی شهرستان آباده با در نظر گرفتن شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا، تلاش دارد تا با برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری بر بستر مجازی، خاطرات دوران انقلاب اسلامی ایران را در دل‌های مردم عزیز زنده نگه دارد و نسل جوان را هر چه بیشتر با دوران پر فراز و نشیب آن آشنا سازد. دورانی که با طوفان قدسی آن پیر جماران، در تاریخ ماندگار شد .
گفتنی است، برخی مصوبات این نشست عبارتند از: برگزاری برنامه‌های هنری شاد، نشست‌های روشنگری، محفل انس با قرآن کریم، نشست‌های علمی و کتاب‌خوانی، مسابقه‌های کتاب‌خوانی و نقاشی، کارگاه‌های شاهنامه‌خوانی و حافظ‌خوانی، شب‌های شعر و موسیقی، پخش بیانیه گام دوم انقلاب و ...
 


کد مطلب: 23046

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23046/راه-اندازی-کمیته-فرهنگی-دانشجویی-دهه-ی-فجر-آباده

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir