۰
plusresetminus

افتتاح واحدهای تولیدی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲
این پروژه ها با سرمایه گذاری یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان های شیراز، فسا، آباده، سپیدان، نی ریز، فیروز آباد، استهبان، ممسنی، خرمبید، کازرون، لارستان، مهر و جهرم به بهره‌برداری خواهد رسید.
سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس
سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس
به گزارش حافظ خبر؛ رئیس سازمان صمت فارس با اشاره به تلاش و پیگیری های مداوم در اجرای این طرح ها گفت:برای عملیاتی نمودن این طرح ها یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر را فراهم نموده است.

حمیدرضا ایزدی به محصولات و میزان تولید این طرح ها اشاره کرد و افزود: انواع پروفیل از جنس فولاد،اسکلت فولادی ساختمانی و مخازن فلزی ذخیره ای با ظرفیت ۷۴ هزار و ۵۰۰ تن، کاغذ سایز شده از کاغذ گرید کپی به میزان ۵ هزار تن، داکت پلیمری هزار تن و فرمالین و UFC و پنتا اریتریتول -پارافرمالدئید با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن تولید می شود.

وی با اشاره به صدور پروانه های بهره برداری شده در سال جاری بیان کرد:با بهره برداری از ۱۳۳ فقره پروانه و سرمایه گذاری ۵ هزار و ۳۷۲ میلیارد ریال برای یک هزار و ۶۰۰ نفر اشتغالزایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس مطرح کرد: در ایام مبارک دهه فجر نیز با سرمایه‌گذاری حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان، ۳۵ طرح صنعتی و معدنی افتتاح می شود که با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال ۸۲۰ نفر فراهم می شود.

ایزدی عنوان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، انواع آب معدنی طبیعی، بطری از PET ، فرمالین،انواع سنگ چینی ،تراورتن، مرمریت، شن وماسه، سنگ مرمریت کرم، فرآوری انجیر، ماسک، دات پلیمری، انواع کاغذ، فیلم و کارتریج از جمله تولیدات این طرح‌ها به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر افزایش تولید و اشتغالزایی در سال جهش تولید گفت: این پروژه ها در شهرستان های شیراز، فسا، آباده، سپیدان، نی ریز، فیروز آباد، استهبان، ممسنی، خرمبید، کازرون، لارستان، مهر و جهرم به بهره‌برداری خواهد رسید تا بیش از پیش شاهد رشد و توسعه صادرات و رونق در تولید محصولات صنعتی و معدنی در سطح استان و کشور باشیم.

امروز پنجم بهمن ماه آئین افتتاحیه طرح های تولیدی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس با حضور عنایت الله رحیمی استاندار، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صمت فارس و جمعی از فعالین اقتصادی در شهرک صنعتی شیراز برگزار شد.

استاندار فارس نیز در این مراسم با اشاره به رشد آمار اشتغال و افزایش تولید گفت:خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و سرمایه گذاری های صورت گرفته نیازها در حوزه صنعت و معدن در سطح استان کاهش یافته و نرخ بیکاری به کمتر از ۷ درصد رسیده است.
گزارشگر :
کد مطلب : ۲۳۰۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما