۰
plusresetminus

فجر 99 با رویدادهای فرهنگ و هنر سپیدان

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۸
در راستای انتقال این عظمت، شکوه و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان و همچنین نسل‌های آینده، باید در پاسبانی، انتقال و تبیین اهداف انقلاب تلاش کرد.
سید ابراهیم حسینی
سید ابراهیم حسینی
به گزاش حافظ خبر؛ سید ابراهیم حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان گفت: دهه فجر، نقطه عطفی بود در تاریخ ایران اسلامی بود که اقتدار و عظمت اسلام و مردم مسلمان ایران را به رخ دنیا کشید.
حسینی افزود: در راستای انتقال این عظمت، شکوه و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان  و همچنین نسل‌های آینده، باید در پاسبانی، انتقال و تبیین اهداف انقلاب تلاش کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سپیدان یکی از وظایف مهم این فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبیین و انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، با ابزارهای هنری توسط هنرمندان دانست و ادامه داد: از این رو با همکاری هنرمندان و اهل فرهنگ و هنر سپیدان، رویدادهای گوناگونی همچون رونمای از یادمان 15 شهید هنرمند شهرستان سپیدان، نمایشگاه عکس و مطبوعات دوران انقلاب، مسابقه فرهنگی فجر، مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان با درون‌مایه انقلاب و فجر، شب شعر خاطره‌ها، همایش عفاف و حجاب، فضاسازی و تبلیغات درون‌شهری و فضای مجازی، گلباران قبور شهدا، جشن‌های انقلاب در 40 کانون فرهنگی و هنری مساجد با رعایت شیوه‌نمامه‌های بهداشتی و  دیدار با خانواده شهدای هنرمند برگزار خواهد شد.
 
کد مطلب : ۲۳۰۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما