راه‌اندازی نخستین مرکز شیمی درمانی شهرستان های فارس در کازرون

کازرون نما , 7 بهمن 1399 ساعت 12:00

نماینده مجلس، خیرین حوزه سلامت و مسئولین بیمارستان برای بهره‌برداری از مرکز شیمی درمانی بیمارستان کازرون، عزم جدی دارند.


به گزارش حافظ خبر؛ سجاد شرافت، رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کازرون گفت: با توجه به اتمام ساخت مرکز شیمی درمانی در بهمن سال ۹۷ ، به دلیل عدم اختصاص متخصص و تجهیزات مورد نیاز تاکنون به بهره برداری نرسیده بود و با راه اندازی این مرکز، خدمات بی نظیری به مردم عزیز ارائه خواهد گردید.
دکتر شرافت گفت: با همراهی فریدون عباسی، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، همت بلند خیرین حوزه سلامت شهرستان و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اقدامات مورد نیاز جهت راه اندازی مرکز شیمی درمانی صورت پذیرفت و با راه اندازی کامل این مرکز، تشخیص زودرس سرطان های شایع مثل سرطان پستان، دستگاه گوارش، دهانه رحم و... انجام و همچنین ادامه پروسه درمان بیماران تحت درمان مبتلا به سرطان (کموتراپی) به این گروه از بیماران ارائه خواهد شد.
مسئول حوزه درمان شهرستان در ادامه گفت: با توجه به جذب متخصص رادیوتراپی و آنکولوژی، چند جلسه با خانواده بزرگوار قنبریان برگزار و با نیات خیر و همت بلند این خانواده، اعتباری به ارزش سه میلیارد تومان جهت تامین تجهیزات فوق تخصصی این مرکز به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) در نظر گرفته شد.
وی در پایان اعلام کرد: با توجه به قیمت بالای تجهیزات مورد نیاز مرکز شیمی درمانی، به همراه رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان پیگیری های لازم جهت بهره برداری کامل از این مرکز صورت خواهد پذیرفت و اطلاعات تکمیلی درخصوص تجهیز مربوطه و جزئیات خدمات قابل ارائه و همچنین فرآیند کاری این مرکز به زودی به اطلاع مردم شریف شهرستان خواهد رسید.
 


کد مطلب: 23062

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23062/راه-اندازی-نخستین-مرکز-شیمی-درمانی-شهرستان-های-فارس-کازرون

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir