۰
plusresetminus

بررسی دهه فجر و محله‌محوری، در شورای فرهنگ عمومی کازرون

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۸
بایستی با همکاری دادگستری، نیروی انتظامی و بسیج در امنیت محله، فعالیت فرهنگی محله، مطالبه‌گری مردم محله و مواظبت هر محله از نظر فرهنگی و بهداشتی پیشگیرانه با همکاری مردم همان محل بهره گرفت.
شورای فرهنگ عمومی کازرون
شورای فرهنگ عمومی کازرون
به گزارش حافظ خبر؛ نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کازرون در بهمن ماه سال 99 در دو زمینه دهه مبارک فجر و محله‌محوری برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمد صباحی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی کازرون، در این نشست به جایگاه شورا و حضور اعضا در نشست‌های آن اشاره کرد و گفت: کمیته‌های دهه فجر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برنامه فرهنگی در مساجد و تغییر چهره شهر با همکاری مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را باید مد نظر خود قرار دهند.
صباحی با اشاره به محله‌محوری نیز بیان داشت: در زمان کرونا و طرح امام‌محله و محله‌محوری، کارهای مناسبی همچون کمک‌های مؤمنانه، ماسک، دستکش و تست کرونا انجام شد.
امام جمعه کازرون افزود: بایستی با همکاری دادگستری، نیروی انتظامی و بسیج در امنیت محله، فعالیت فرهنگی محله، مطالبه‌گری مردم محله و مواظبت هر محله از نظر فرهنگی و بهداشتی پیشگیرانه با همکاری مردم همان محل بهره گرفت.
گفتنی است در این نشست بنا شد تا سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه کازرون، پیش‌نویس امنیت محله با محوریت امام محله در قالب فعالیت‌های فرهنگی، پیشگیرانه و امنیتی را آماده کنند. همچنین امام‌محله و محله‌محوری در مساجد سراسر شهرستان با محوریت امام جماعت، جوانان، نوجوانان و مردم همان محل راه‌اندازی شود. کمیته‌های ستاد دهه فجر نیز با بیان راهکار و همکاری امام محله در محله‌های شهرستان و همراهی مردمی در آگاهی‌رسانی و تغییر چهره شهر برنامه‌ریزی کنند.
 
کد مطلب : ۲۳۰۷۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما