در نشست ایدرو با سرمایه گذاران فارس مطرح شد؛

اعلام آمادگی برای اجرای طرح های صنعتی در استان فارس

9 بهمن 1399 ساعت 10:31

گزارشگر :

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو گفت: از آنجایی که استان فارس از ظرفیت ها و پتانسیل های صنعتی ویژه ای برخوردار می باشد و در این حوزه نیروهای متخصص و توانمندی را در اختیار دارد،این نشست ها نیز در رفع مشکلات و موانع تولید صنایع مختلف تاثیر بسزایی دارد.


به گزارش حافظ خبر؛  معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو در نشست  مشارکت طرح‌های صنعتی ایدرو با سرمایه گذاران فارس گفت:این سازمان آمادگی  خود را برای سرمایه گذاری های مشترک (JV ) در طرح‌های امکان‌سنجی شده منطبق بر مزیت‌های منطقه‌ای و آمایش سرزمینی اعلام می کند.

محسن صالحی نیا بیان کرد: شرکای ایدرو امکان بهره مندی از تسهیلات ارزی و ریالی پیش‌بینی شده در بند الف تبصره ۴ ردیف ۱۰ قانون بودجه کشور در سال جاری و موارد مشابه در سال آینده را خواهند داشت که ویژه شرکای سازمان‌های توسعه‌ای است.

وی عنوان کرد:از آنجایی که استان فارس از ظرفیت ها و پتانسیل های صنعتی ویژه ای برخوردار می باشد و در این حوزه نیروهای متخصص و توانمندی را در اختیار دارد،این نشست ها نیز در رفع مشکلات و موانع تولید صنایع مختلف نفت و گاز،لاستیک و تایر در مقیاس های بزرگ، صنایع هوایی، گردشگری،فولاد و صنایع خودرو فارس تاثیر بسزایی دارد.

گفتنی است،در این نشست طرح های توجیهی پروژه‌های ایدرو برای فعالان و سرمایه‌گذاران فارس ارائه و برنامه نشست‌های کارشناسی برای عملیاتی سازی این مشارکت ها در این استان تنظیم شد.

نشست مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در طرح های صنعتی مشارکت پذیر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایدرو، عنایت الله رحیمی استاندار فارس، ابراهیم عزیزی رئیس مجمع نمایندگان مجلس و حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت این استان به همراه جمعی از سرمایه گذاران فارس در تهران برگزار شد.


کد مطلب: 23076

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23076/اعلام-آمادگی-اجرای-طرح-های-صنعتی-استان-فارس

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir