۰
plusresetminus
شهردار شیراز؛

مشکلات و دعواهای جناحی و سیاسی را باید در بین خود نگاه داریم

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰
شهردار شیراز گفت: امیدآفرینی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در این روزهاست، مردم نیاز دارند در هر گفتار و کردار ما فضای امید تزریق شود.
حیدر اسکندرپور شهردار شیراز
حیدر اسکندرپور شهردار شیراز
به گزارش حافظ خبر؛ شهردار شیراز در آیین تکریم ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز افزود: مقام معظم رهبری در اغلب سخنرانی هایشان اشاره می کنند که آینده کشور روشن است و با توجه به فشارهای خارجی و مشکلات اقتصادی نیاز است که امسال در دهه فجر امید را به مردم تزریق کنیم و امید آفرینی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی در این روزهاست.

شهردار شیراز ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی، مشکلات و دعواهای جناحی و سیاسی را باید در بین خود نگاه داریم و آنچه به افکار عمومی منتقل می شود امیدآفرینی و روشن بودن آینده باشد تا به مردم بگوییم آینده کشور با همگرایی و همدلی روشن است.

اسکندرپور با بیان اینکه جناح ها و گروه های سیاسی باید فراتر از مسائل حزبی و سیاسی به استمرار و حفظ کشور فکر کنند، افزود: مردم نیاز دارند در جامعه فضای امید ایجاد شود و امروز ارزشی ترین فرد کسی است که در مردم رضایت مندی ایجاد کند و احسن ترین کار، امیدوار کردن مردم به آینده است.

وی خطاب به مدیران شهرداری شیراز گفت: به کار خود عمق استراتژیک ببخشید و به دنبال ایجاد رضایت مندی در مردم باشید. این نگاه یک نگاه بسیجی، ایثارگری و از خودگذشتگی است.

شهردار شیراز عنوان کرد: با افتخار اعلام می کنم امروز شهرداری در گوشه گوشه شهر فعالیت دارد. به عنوان مثال در منطقه کمتربرخوردار کوزه گری پروژه های مختلف فرهنگی، عمرانی و ورزشی در حال اجراست. اجرای این قبیل پروژه ها و اینگونه کار کردن ارزشی است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های متعدد در نقاط مختلف شهر یک پیام دارد که ما حواسمان به همه مردم شهر است، ادامه داد: تلاش داریم به مردم بگوییم ما به عنوان خادمان مردم در شهرداری تلاش می کنیم رفاه زندگی آنها ارتقا یابد و شما نیز امیدوار باشید که مشکلات کشور حل می شود.

شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه های مختلف شهرداری روی ریل است و تا پایان امسال و بهار سال آینده بسیاری از آنها به بهره برداری می رسد‌.

اسکندرپور در جمع مدیران مجموعه شهرداری شیراز عنوان کرد: شهرداری از مردم کسب درآمد می کند و این مردم باید از ما راضی باشند و امروز بسیجی ترین فرد کسی است که بتواند در برابر مردم رفتار خاضعانه و پاسخگو داشته باشد چون برای مردم مهم رفتاری همراه با احترام و کار راه بنداز است.

وی با تاکید بر اینکه همگرایی برای خدمت به مردم برای ما اصل است، افزود: به تک تک همکاران می گویم وارد فضای انتخاباتی نشوید و تا لحظه آخر  به مردم خدمتگزاری کنید چون نتیجه اقدامات برای مردم مهم است.

شهردار شیراز ضمن اشاره به اینکه بسیج و سایر تشکلهای مردمی باید در ایجاد نشاط پیشگام باشند، افزود: در اعیاد مختلف همچون دهه مبارک فجر باید بتوانیم فضای شادی و نشاط را در جامعه ایجاد کنیم.

اسکندرپور با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری بسیاری از مراسم های دهه فجر وجود ندارد، افزود: از این رو باید تلاش کنیم رنگ و بوی دهه فجر در همه شهر نمود داشته باشد و با باور اینکه باید شادی، شور و نشاط ایجاد کنیم در سطح شهر حضور داریم.

وی اضافه کرد: ما یک نقص جدی داریم که باید آن را حل کنیم و این است که نمی توانیم فضای شادی را به درستی در جامعه ایجاد کنیم. در ایام دهه فجر نیز که ایام شادی و سرور است باید در جامعه شادی آفرینی کنیم و امید را به مردم تزریق کنیم.

شهردار شیراز گفت: شور، نشاط انگیزه و ایمان به کار باعث شد شرایط جنگ را تحمل کنیم و هشت سال دفاع مقدس را بگذرانیم. بسیج نیز باید چنین تبلوری در جامعه داشته باشد و اقداماتی فراتر از برگزاری مراسم ها انجام دهد‌.

وی ادامه داد: من می خواستم در بالاترین سطح ممکن همکاران شهرداری وظیفه فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز را بر عهده بگیرند تا بتوانند به خوبی تاثیرگذار باشند و حضور مهندس فرج زاده و مهندس صفایی آینده خوبی را برای شهرداری رقم می زند. همچنین از اقدامات فرمانده پیشین نیز تقدیر می کنم.

آرش فرج زاده فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز ضمن تبریک دهه فجر گفت: در عرصه های مختلف همچون دفاع مقدس و سازندگی و در این روزها بسیجیان خوش درخشیدند و در حوزه های مختلف به مردم خدمتگزاری می کنند.
وی بیان اینکه کار شهرداری بسیجی است، افزود: نیروهای شهرداری از ساعت صفر بامداد تا ۱۲ نیمه شب فعال هستند و کارشان تعطیلی ندارد و در بحران و خدمات بسیجی وار کار می کنند.

قائم مقام شهردار شیراز عنوان کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی اما اقدامات و خدمات رسانی های شهرداری متوقف نشد و این به نحوی یک تعریف بسیجی بودن است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بکی از بزرگترین بسیج ادارات مربوط به شهرداری است و این پتانسیل در بچه های شهرداری وجود دارد که در همه مواقع بدون چشم داشت به شهر و شهروندان خدمت رسانی کنند.

 جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز در این جلسه گفت: اقدامات شهرداری در میدان عملیات شهری برای مردم به مثابه تفکر بسیجی است.

محمود صفایی مشاور شهردار شیراز افزود: در بیانیه گام دوم اتقلاب آمده است که کلید اساسی همه قفل ها نگاه خوشبینانه به آینده است و اقدامات شهرداری در مناطق کمتر برخوردار همچون اجرای پروژه های فرهنگی، فضای سبز، اقدامات عمرانی و ... باعث ایجاد امید در مردم و خوشبینی به جمهوری اسلامی می شود که مصداق عمل بسیجی است.

 مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر استان فارس نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت رییس سابق ادارات کل شهدای شهرداری شیراز گفت: تغییر و تحول در حوزه بسیج برای پویای بیشتر این حوزه است و در ابن راستا با رایزنی ها و مشورت های مختلف مهندس آرش فرج زاده قائم مقام شهردار شیراز به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت شهدای شهرداری شیراز انتخاب شد.

جواد قناعتی خاطرنشان کرد: فرمانده جدید از مدیران با سابقه شهرداری شیراز است و همچنین مهندس صفایی نیز به عنوان جانشین انتخاب شدند‌ و امیدوارم در این مسیر پرتوان گام بردارند و این مجموعه پویا باشد.

وی با بیان اینکه بسیج ادارات باید پرتوان و پرصلابت در صحنه حاضر باشد، گفت: هر جا که نیاز به ایثار و از خودگذشتگی بود، بسیج باید حضور پیدا کند و این امر وظیفه بسیج را سنگین تر می کند.
گزارشگر :
کد مطلب : ۲۳۱۱۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما