۰
plusresetminus

رونمایی از کتاب من اهلی شدنی نیستم در نی‌ریز

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۵
درون‌مایه کتاب دربرگیرنده برداشت‌ها و بریده‌هایی از دست‌نوشته‌های نیما یوشیج، فروغ فرخزاد و سهراب سپهری درباره شعر و زندگی است، که در این کتاب گردآوری شده است.
رونمایی از کتاب من اهلی شدنی نیستم در نی‌ریز
رونمایی از کتاب من اهلی شدنی نیستم در نی‌ریز
به گزارش حافظ خبر؛ همزمان با دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی و فرخنده زادروز حضرت زهرا(س)، آیین رونمایی از کتاب «من اهلی شدنی نیستم» نوشته محبوبه سالخورده، با حضور فرماندار و برخی از مسئولین و اصحاب قلم روز شنبه 18 بهمن ماه در نگارخانه زنده‌یاد رجبی برگزار شد.
در این آیین سالخورده، به روند تهیه و چاپ کتاب اشاره کرد و گفت: درون‌مایه کتاب دربرگیرنده برداشت‌ها و بریده‌هایی از دست‌نوشته‌های نیما یوشیج، فروغ فرخزاد و سهراب سپهری درباره شعر و زندگی است، که در این کتاب گردآوری شده است.
وی ادامه داد: «من اهلی شدنی نیستم» را محمدجلال رنجبر، ویراستاری و انتشارات حوزه مشق در 85 صفحه به چاپ رسانده است.
مراد هدایت، فرماندار نی‌ریز در این آیین با تقدیر از نویسنده کتاب، گفت: از همه تلاشگران فرهنگ و هنر می‌خواهم تا در راه رشد و اعتلای فرهنگی و اجتماعی شهر و به ویژه تشویق و ترویج بیشتر فرهنگ مطالعه کوشش کنند.
عبدالحسین برزگر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز هم با تقدیر از پویایی انجمن ادبی گلبانگ در برگزاری چندین رونمایی کتاب سال 99 گفت: آفرینش این اثر فرهنگی نمونه‌ای بارز از پویایی فرهنگی هنرمندان و کنش‌گران شعر و ادب نی‌ریز است.
در پایان این آیین، که بنا به شرایط کرونا برگزار شد، از این کتاب رونمایی و از محبوبه سالخورده تقدیر شد.
 
کد مطلب : ۲۳۱۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما