رونمایی از کتاب من اهلی شدنی نیستم در نی‌ریز

18 بهمن 1399 ساعت 17:45

درون‌مایه کتاب دربرگیرنده برداشت‌ها و بریده‌هایی از دست‌نوشته‌های نیما یوشیج، فروغ فرخزاد و سهراب سپهری درباره شعر و زندگی است، که در این کتاب گردآوری شده است.


به گزارش حافظ خبر؛ همزمان با دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی و فرخنده زادروز حضرت زهرا(س)، آیین رونمایی از کتاب «من اهلی شدنی نیستم» نوشته محبوبه سالخورده، با حضور فرماندار و برخی از مسئولین و اصحاب قلم روز شنبه 18 بهمن ماه در نگارخانه زنده‌یاد رجبی برگزار شد.
در این آیین سالخورده، به روند تهیه و چاپ کتاب اشاره کرد و گفت: درون‌مایه کتاب دربرگیرنده برداشت‌ها و بریده‌هایی از دست‌نوشته‌های نیما یوشیج، فروغ فرخزاد و سهراب سپهری درباره شعر و زندگی است، که در این کتاب گردآوری شده است.
وی ادامه داد: «من اهلی شدنی نیستم» را محمدجلال رنجبر، ویراستاری و انتشارات حوزه مشق در 85 صفحه به چاپ رسانده است.
مراد هدایت، فرماندار نی‌ریز در این آیین با تقدیر از نویسنده کتاب، گفت: از همه تلاشگران فرهنگ و هنر می‌خواهم تا در راه رشد و اعتلای فرهنگی و اجتماعی شهر و به ویژه تشویق و ترویج بیشتر فرهنگ مطالعه کوشش کنند.
عبدالحسین برزگر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز هم با تقدیر از پویایی انجمن ادبی گلبانگ در برگزاری چندین رونمایی کتاب سال 99 گفت: آفرینش این اثر فرهنگی نمونه‌ای بارز از پویایی فرهنگی هنرمندان و کنش‌گران شعر و ادب نی‌ریز است.
در پایان این آیین، که بنا به شرایط کرونا برگزار شد، از این کتاب رونمایی و از محبوبه سالخورده تقدیر شد.
 


کد مطلب: 23118

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23118/رونمایی-کتاب-اهلی-شدنی-نیستم-نی-ریز

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir