برگزاری شب شعر بهار انقلاب در سپیدان

19 بهمن 1399 ساعت 17:34

هنر باید در دست افراد شایسته و به همه معنا هنرمند واقعی باشد تا بتواند جامعه را در مسیر واقعی و الهی هدایت نماید.


به گزارش حافظ خبر؛ شب شعر بهار انقلاب در شهرستان سپیدان برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی سپیدان در این آیین هنر را ابزاری مهم در شناساندن،  نهادینه کردن و انتقال فرهنگ جامعه دانست و گفت: امام رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری خود از شاعران برجسته و هنرمند بزرگ هستند.
امام جمعه سپیدان افزود: هنر باید در دست افراد شایسته و به همه معنا هنرمند واقعی باشد تا بتواند جامعه را در مسیر واقعی و الهی هدایت نماید.
سید ابراهیم حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان نیز گفت: ابزار هنری، مهم‌ترین ابزار برای انتقال فرهنگ جامعه هستند؛ چرا که دارای اثرگذاری بیشتر، ماندگاری و جذابیت ویژ‌ه‌ای را دارند.
وی افزود: هر فرهنگی که در قالب هنر به جامعه منتقل گردد، می‌تواند تأثیرات ماندگارتری داشته باشد.
حسینی شعر را از جلوه‌های مهم هنری دانست که دارای توان نفوذ و اثرگذاری بالایی در جامعه است. زبان شعر، زبانی گویا، شیرین و تأثیر فراوانی دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان توجه ویژه به فرهنگ و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از رسالت‌های مهم دستگاه‌های فرهنگی دانست و ادامه داد: امروز پس از 42 سال از انقلاب، باید از مرحله تبیین آرمان‌های انقلاب گذشته باشیم و به انتقال آرمان‌ها به جهان بیندیشیم. هرچند کارهایی شده است، اما کارهایی بسنده نیست.
این برنامه با حضور حسن همتی، فرماندار و برخی از مردم و مسئولان برگزار و در پایان از شاعران حاضر تجلیل شد.
 


کد مطلب: 23128

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23128/برگزاری-شب-شعر-بهار-انقلاب-سپیدان

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir