۰
plusresetminus

آئین افتتاح واحدهای تولیدی شهرک بزرگ صنعتی با سرمایه گذاری حدود ۱۱۰ میلیارد ریالی

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵
آئین افتتاح واحدهای تولیدی در شهرک بزرگ صنعتی و مراسم کلنگ زنی طرح تولیدی سیانید سدیم در منطقه ویژه اقتصادی شیراز با حضور استاندار فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مسئولین ذی ربط و جمعی از فعالان اقتصادی برگزار شد.
آئین افتتاح واحدهای تولیدی شهرک بزرگ صنعتی
آئین افتتاح واحدهای تولیدی شهرک بزرگ صنعتی
به گزارش حافظ خبر؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به افتتاح واحدهای تولیدی و تاثیر مثبت آن بر افزایش تولید و اشتغال گفت: واحد تولیدی کارتریج پرینتر شرکت فناوری فارس با ظرفیت ۹۰ هزار دستگاه، واحد تولیدی فیلم یک لایه با ظرفیت ۶۰۰ تن و کیسه بدون بافت با ظرفیت ۱۰۰۰ تن است، که جمعا با سرمایه گذاری حدود ۱۱۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۳ نفری در شهرک بزرگ صنعتی شیراز افتتاح شد.

حمیدرضا ایزدی به افتتاح دیگر طرح‌های تولیدی اشاره و بیان کرد: واحدهای تولیدی نوشیدنی های انرژی زا، طرح گلخانه نشاء با وسعت ۵ هزار مترمربع و افتتاح کارخانه برنجکوبی از دیگر واحدهایی است، که در رشد و توسعه اقتصادی استان تاثیر بسزایی دارد.

 به آغاز عملیات اجرایی احداث طرح تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: طرح تولید سیانید سدیم (شرکت آب راه ساز جنوب) در منطقه ویژه اقتصادی شیراز نیز با تولید سالانه ۴ هزار تن و با سرمایه گذاری ۵۰۰۰ میلیارد ریالی، اشتغال ۲۰۰ نفر را به صورت مستقیم و ۳ هزار نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می کند.

 ایزدی با اشاره به کاربرد اجرای این طرح تولیدی ادامه داد: محصولات تولیدی در طرح تولید سیانید سدیم استحصال طلا از معادن است، که در مساحت حدود ۴۷ هزار متر مربع اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر تولید مواد اولیه در داخل کشور گفت: هر چند برخی مواد اولیه مورد نیاز در این واحد تولیدی در داخل کشور وجود دارد، اما برخی از آن وارداتی است و در تلاش هستیم که آن را در داخل تامین نماییم.

در این مراسم مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف ارتقاء مهارت شاغلان در حوزه‌های مربوطه، بروز رسانی آموزش‌های سفارش محور و خدمات پس از فروش فعالیت دارد، در جوار کارخانه شرکت شایان دیزل نیز افتتاح شد و از آن واحد بازدید به عمل آمد.
گزارشگر :
کد مطلب : ۲۳۱۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما