۰
plusresetminus
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس خبر داد:

اجرای طرح ویژه نظارتی ایام نزدیک به نوروز ۱۴۰۰/ دعوت مردم به کمپین بدون قیمت‌نخریم

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵
رئیس سازمان صمت فارس گفت: بازرسی‌ها و نظارت‌ها به منظور ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و کم‌فروشی در عرضه کالاها و ارائه خدمات در این ایام افزایش می‌یابد.
حمیدرضا ایزدی رییس سازمان صمت استان فارس
حمیدرضا ایزدی رییس سازمان صمت استان فارس
به گزارش حافظ خبر؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارتی ایام نوروز گفت: اجرای این طرح جهت تشدید نظارت و بازرسی‌ها در ایام نزدیک به نوروز، از ۱۵ بهمن ماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال جدید ادامه دارد.

حمید رضا ایزدی به اهداف اجرایی این طرح اشاره کرد و افزود: بازرسی‌ها و نظارت‌ها به منظور ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هرگونه گرانفروشی و کم‌فروشی در عرضه کالاها و ارائه خدمات در این ایام افزایش می‌یابد.

وی به تشریح جزئیات طرح ویژه نظارتی ایام نوروز پرداخت و گفت: این طرح در دو بخش کالا و خدمات اجرایی گردیده، که بخش کالا شامل اقلام پرمصرف ایام نوروز مانند: انواع شیرینی جات، آجیل، برنج، گوشت، پوشاک، کیف و کفش، انواع خشکبار، مواد شوینده، لاستیک خودرو، روغن موتور و غیره می‌باشد.

 ایزدی افزود: بخش دیگر نظارتی در اجرای این طرح در بخش خدمات است، که نظارت بر شرکت‌های مسافرتی زمینی، هوایی و دفاتر فروش، دستگاه‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها، رستوران‌های بین شهری و نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها، خدمات خشکشویی و قالیشویی را شامل می‌شود.

رئیس سازمان صمت فارس ضمن دعوت از مردم به "کمپین بدون قیمت نخریم" تاکید کرد: شهروندان و متقاضیان کالاها و خدمات می‌بایست در نظر داشته باشند، که برای اطمینان از قیمت‌های واقعی حتما اتکیت یا برچسب قیمت بر روی کالاها و خدمات را رویت نمایند.

ایزدی با بیان این که همواره همکاری و هماهنگی دستگاه‌های نظارتی در مقابله با تخلفات اقتصادی برقرار است، ادامه داد: علاوه بر تشدید نظارت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای پایش مؤثر و به هنگام در تأمین و توزیع کالاها و خدمات در حال انجام است و توجه ویژه به شکایات مردمی و برخورد قانونی با متخلفان صنفی در راس امور قرار دارد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف صنفی، آن را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند، تا در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.
گزارشگر :
کد مطلب : ۲۳۱۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما