۰
plusresetminus

دیدار هنرمندان با فرمانده سپاه نی‌ریز

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۳
غلامرضا شعبانی‌نیا از حماسه‌گری و جان‌فشانی شهدای عملیات والفجر هشت نی‌ریز در بیستم بهمن سال 64 یاد کرد و با یادکرد آنان، نقش انقلاب را در تحول هنر انکارناپذیر دانست
رحیمه ذکایی از نقاش‌های نی‌ریزی تابلویی از چهره شهید قاسم سلیمانی را به غلامرضا شعبانی‌نیا اهدا کرد/ عکس: جواد قطرانی
رحیمه ذکایی از نقاش‌های نی‌ریزی تابلویی از چهره شهید قاسم سلیمانی را به غلامرضا شعبانی‌نیا اهدا کرد/ عکس: جواد قطرانی
به گزارش حافظ خبر؛ همزمان با دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی و سالروز شهدای والفجر هشت شهرستان نی‌ریز، برخی از هنرمندان و اهالی حوزه فرهنگ و هنر نی‌ریز به دیدار فرمانده سپاه این شهر رفتند.
غلامرضا شعبانی‌نیا از حماسه‌گری و جان‌فشانی شهدای عملیات والفجر هشت نی‌ریز در بیستم بهمن سال 64 یاد کرد و با یادکرد آنان، نقش انقلاب را در تحول هنر انکارناپذیر دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی در همه زمینه‌های هنری از خوشنویسی، موسیقی، شعر و ادب و ... تحول را می‌شود دید؛ هرچند کمتر به آن پرداخته شده است.
وی فرهنگ و هنر اصیل ایرانی را از ابزار مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و افزود: هنر، زمینه پاکی‌ها و زلالی‌هاست و نباید آن را به حاشیه‌ها آلوده کرد.
عبدالحسین برزگر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز هم ابراز امیدواری کرد بتوانیم با همکاری هنرمندان و بسیج هنرمندان، کارکردی ماندگار در رشته‌های گوناگون فرهنگی و هنری داشته باشیم.
پس از بیان دیدگاه‌های هنرمندان در این نشست، رحیمه ذکایی از نقاش‌های نی‌ریزی تابلویی از چهره شهید قاسم سلیمانی را به ناحیه مقاومت سپاه نی‌ریز اهداء کرد.
 
کد مطلب : ۲۳۱۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما