۰
plusresetminus

کازرون بر بام هندبال ایران/ قهرمانی بدون شکست

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۲
بازی پایانی دور نهایی مسابقات لیگ برتر هندبال کشور امروز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۱۵ بین دو تیم مدعی قهرمانی، نیرو زمینی شهید شاملی کازرون و مس کرمان، برگزار شد.
تیم هندبال مردان شهید شاملی کازرون قهرمان جام باشگاه‌های هندبال مردان کشور شد
تیم هندبال مردان شهید شاملی کازرون قهرمان جام باشگاه‌های هندبال مردان کشور شد
به گزارش مسلم دین‌پژوه/ حافظ خبر؛ در این دیدار حساس و نفس گیر چندین بار دو تیم از رقیب خود جلو افتادند اما باز هم بازی به تساوی کشیده می شد،که در نهایت با پیروزی دلچسب ۲۲ بر ۲۰ تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون به پایان رسید. 
تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در حالیکه با تساوی و حتی شکست با اختلاف دو گل هم قهرمان این دوره از مسابقات می شد ،در جدال با رقیب خود پا پس نکشید و بازیکنان مردانه تا لحظات آخر جنگیدند.
ستاره بی چون و چرای این بازی دروازه بانان دو تیم بودند. سرپوشی، دروازه بان تیم هندبال مس کرمان و علی رحیمی کازرونی، سوپر من هندبال کازرون بارها مانع گلزنی بازیکنان حریف شدند.
نقطه عطف این بازی حساس بدون حاشیه پایان یافتن این دیدار سخت و نفس گیر بود.
از نکات قابل توجه قهرمانی تیم شهید شاملی کازرون در این دوره از مسابقات این بود که تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون بدون باخت بر سکوی قهرمانی ایستاد.
تیم هندبال نیرو زمینی شهید شاملی کازرون در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ جهت شرکت در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا باید عازم کشور عربستان شود.
 
 
کد مطلب : ۲۳۱۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما