۰
plusresetminus

آغاز جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در استهبان

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۱
با برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های فرهنگی، زمینه شکوفایی و نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی را برای همه مردم می‌توان افزایش داد.
نشست جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان استهبان با حضور امید کیامرث، محمود حسن‌زاده، طاهره سادات حمیدی، هادی اکبری، وحید ستاری‌شناس، محمدرضا آل‌ابراهیم، الهه مدحت، زهرا کاظمی‌نژاد
نشست جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان استهبان با حضور امید کیامرث، محمود حسن‌زاده، طاهره سادات حمیدی، هادی اکبری، وحید ستاری‌شناس، محمدرضا آل‌ابراهیم، الهه مدحت، زهرا کاظمی‌نژاد
به گزارش حافظ خبر؛ نشست ستاد توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در زمینه آغاز جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان استهبان با حضور امید کیامرث، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان، محمود حسن‌زاده، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی، طاهره سادات حمیدی، مسول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هادی اکبری، نماینده اداره آموزش و پرورش، وحید ستاری‌شناس، نماینده شهرداری، استاد محمدرضا آل‌ابراهیم، مسئول انجمن داستان‌نویسان، الهه مدحت، عضو شورای اسلامی شهر و زهرا کاظمی‌نژاد، مسئول بخش کودک کتابخانه عمومی استهبان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استهبان در این نشست پس از تشریح شیوه‌نامه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی زمینه گفت‌وگو، آرامش، پویایی و سرزندگی در جامعه را فراهم می‌سازد. حرکت در این راه تنها با همکاری و هم‌یاری همه دستگاه‌های فرهنگی به سرانجام خواهد رسید.
امید کیامرث با اشاره به پیشینه و ظرفیت فرهنگ کتابخوانی در استهبان، افزود: با برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های فرهنگی، زمینه شکوفایی و نهادینه‌سازی فرهنگ کتاب و کتابخوانی را برای همه مردم می‌توان افزایش داد.
وی ابراز داشت: جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان زمینه مناسبی را برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌آورد تا بر پویایی و ژرف‌اندیشی بیفزایند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استهبان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم به دانش‌آموزان با همکاری آموزگاران خود، به عنوان بهترین تسهیلگران این جشنواره، به گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان یاری رسانیم.
کد مطلب : ۲۳۲۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما