۰
plusresetminus

انتصاب مدیرعامل جدید ایران خودرو فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷
امروز سه شنبه ۵ اسفندماه طی مراسمی محمد علی کرک وندی به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو فارس معرفی شد و از علی کریمی مدیرعامل سابق ایران خودرو این استان در محل کارخانه، تودیع و تکریم به عمل آمد.
محمد علی کرک وندی به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو فارس معرفی شد
محمد علی کرک وندی به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو فارس معرفی شد
به گزارش حافظ خبر؛  فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی حکمی کرک وندی را به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو فارس منصوب کرد.

حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در این مراسم ضمن پاسداشت زحمات چندین ساله مدیرعامل سابق ایران خودرو فارس، با تاکید بر تنوع بخشی این صنعت گفت: باتوجه به ظرفیت‌های مناسب استان فارس و شعار ابلاغی مقام معظم رهبری در راستای"جهش تولید" در سال جاری، تنوع بخشی و افزایش تولید در صنعت خودرو ضروری می باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد صنایع مادر و پیشران از جمله: صنعت خودرو سازی با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در قطعه‌سازی جزء راهکارهای توسعه صنعتی در سطح استان فارس محسوب می‌گردد، عنوان کرد: با همکاری و تلاش هر چه بیشتر شرکت‌های قالب ساز و قطعه ساز استان فارس می‌توان به رشد و توسعه قابل توجهی در زمینه تولیدات و تنوع بخشی در صنعت خودرو دست یافت.

این مراسم با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، یوسف نهاوندی مدیر حراست گروه صنعتی ایران خودرو کشور و تعدادی از اعضای هیئت مدیره شرکت ایران خودرو فارس برگزار شد.
گزارشگر :
کد مطلب : ۲۳۲۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما