۰
plusresetminus

تقدیر از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در برپایی رزمایش بزرگ علوی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰
آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عنایت اله رحیمی استاندار فارس از کمک‌های مادی و معنوی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در برپایی رزمایش بزرگ علوی تشکر و قدردانی نمودند.
تقدیر از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس
تقدیر از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس
به گزارش حافظ خبر؛ آیت الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز و عنایت اله رحیمی استاندار فارس از کمک‌های مادی و معنوی حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در برپایی رزمایش بزرگ علوی (توزیع بسته‌های حمایتی ویژه ایتام) تشکر و قدردانی نمودند.

ایشان عملکرد رئیس سازمان صمت فارس را نیکو و پسندیده دانستند و با اهداء لوح تقدیر و سپاس از زحمات مادی و معنوی حمیدرضا ایزدی قدردانی نمودند.

در متن این تقدیرنامه آمده است:
از این که با بهره گیری از فیض لایتناهی الهی با همت و حمیت وسیع و وثیق مشارکت و معاضدت مادی و معنوی در برپایی رزمایش بزرگ علوی (طرح ۱۴۶۵ - توزیع ۱۴۶۵۰ بسته معیشتی ویژه ایتام در سطح استان) به مناسبت یک هزار و چهار صد و شصت و پنجمین سالروز ولادت مولی الموحدین امام امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) سخاوتمندانه و کریمانه اهتمام ورزیده‌اید، سپاسگزاری نموده و به شکرانه این توفیق الهی و به پاس این عمل صالح و پسندیده لوح تقدیر تقدیم محضر شایسته و گرانمایه شما می گردد.
گزارشگر :
کد مطلب : ۲۳۲۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما