۰
plusresetminus

افتتاح شعبه بانک صادرات در شهرک بزرگ  صنعتی  شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۸
شعبه بانک صادرات  با امکانات یک شعبه کامل برای ارائه خدمات بیشتر و سهولت دسترسی فعالان اقتصادی مستقر در شهرک بزرگ صنعتی شیراز افتتاح و شروع به کار نمود.
سید رضا ساداتی معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس
سید رضا ساداتی معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس
به گزارش حافظ خبر؛ در مراسمی با حضور سید رضا ساداتی معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس، مهدی اقبالی مدیر  شعب بانک صادرات استان  فارس ، جمعی از فعالان اقتصادی و مسئولان ، شعبه این بانک در شهرک بزرگ صنعتی شیرازافتتاح گردید.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری  سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس در این مراسم به توانمندی‌ها و مزایای این بانک اشاره کرد گفت: بانک صادرات به عنوان بانک پیشتاز در زمینه حمایت از تولید ملی حضور فعالی داشته و امیدواریم این شعبه برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی در قالب تسهیلاتی در بخش‌های صنعت، کشاورزی، بازرگانی و خدمات ارزی بیش از پیش در توسعه فعالیتهای اقتصادی و جهش تولید نقش پررنگتری ایفا نماید.

سید رضا ساداتی در این مراسم با تقدیر از تعامل خوب فعالان اقتصادی در شهرک صنعتی گفت : افتتاح و راه اندازی این واحد فرصت مغتنمی برای ارائه خدمات بیشتر به تلاشگران عرصه صنعت و تولید است و ضرورت دارد تا بانک صادرات ضمن ارائه خدمات بانکی حمایت های لازم را از واحد های صنعتی استان داشته باشد.

ساداتی با تاکید بر بهره مندی فعالان اقتصادی از این  ظرفیت و پتانسیل  ایجاد شده افزود : با افتتاح این شعبه انشاا... با استقبال واحدهای صنعتی و تولیدی و مشتریان در شهرک بزرگ صنعتی ، ضمن برنامه ریزیهای نوین بانک ابزارهای به‌روز و خدمات جدیدتری به مشتریان ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد؛  تا مدیران و کارشناسان بانک صادرات در قالب یک کلینیک تخصصی در حوزه پول، بانک و سرمایه‌گذاری خدمات مشاوره ارائه دهند و واحدهای اقتصادی استان از جمله استانداری، سازمان صمت، جهادکشاورزی، دستگاه‌های نظارتی، خانه صنعت و اتاق بازرگانی نیز در این کلینیک کمک کنند؛  در این راستا واحدهای نیمه‌فعال و راکد می‌توانند از این کلینیک مشاوره بگیرند چون واحدهای راکد منابع بانک هستند و باید کمک کنیم این واحدها به چرخه تولید باز گردند.

ساداتی در پایان اظهار داشت :  ارایه تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی  در قالب پرداخت تسهیلات، خدمات بانکی و اعتبارات مستلزم این است تا  بخشی از سرمایه را واحدها  تأمین کنند و در صورت کمبود، بانک وارد میدان می‌شود و تسهیلات سرمایه ثابت و سرمایه در گردش و تسهیلات ارزی را پرداخت  وارایه می نماید.
گزارشگر :
کد مطلب : ۲۳۲۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما