آماده‌سازی مستند بوی تیماج در لامرد

17 اسفند 1399 ساعت 12:52

مستند بوی تیماج به کارگردانی ابوذر کریمی و تهیه‌کنندگی شرکت فیلم‌سازی کاکایی چشم نقره‌ای به زودی آماده پخش تلویزیونی خواهدشد.


به گزارش حافظ خبر؛ مستند بوی تیماج به زودی آماده پخش تلویزیونی می‌شود
مستند بوی تیماج به کارگردانی ابوذر کریمی و تهیه‌کنندگی شرکت فیلم‌سازی کاکایی چشم نقره‌ای به زودی آماده پخش تلویزیونی خواهدشد.
ابوذر کریمی، رئیس انجمن عکاسان شهرستان لامرد گفت: این مستند، داستان جوان خلاق و هنرمند لامردی است که تلاش دارد با برگزیدن کاری مناسب و راه‌اندازی کارگاه تولیدی، خانواده خود را گرد هم آورد تا به بخشی از مشکلات اقتصادی خانواده پایان دهد؛ هرچند در ادامه راه با مشکلات و سختی‌های ویژه خود روبرو می‌شود و ...
این کارگردان انگیزه خود از ساختن این مستند اجتماعی را پشتیبانی از کارآفرینان جوان لامرد دانست و افزود: به تصویر کشیدن دیدگاه، اندیشه و تجربه‌های باارزش کارآفرینان می‌تواند پنجره‌ای تازه از نگاه به زندگی، آینده و جایگاه افراد در سربلندی مردمی و پیشرفت کشور باشد.
کریمی ادامه داد: مخاطب اصلی این مستند، جوانانی هستند که می‌توانند از الگوهای موجود کارآفرینی، راهی برای آینده خود پیدا کنند.
مسئول انجمن عکاسان لامرد بیان کرد: باور دارم که به تصویر کشیدن زندگی جوانان کارآفرین، می‌تواند روحیه امید را در جامعه زنده کند.
گفتنی است شرکت فیلم‌سازی کاکایی چشم نقره‌ای، با ساخت ۲ مستند به نام افق محرم (روایتی از زندگی شهید مدافع حرم فرهاد طالبی) و بوی تیماج به کارنامه هنری خود در سال ۱۳۹۹ پایان می‌دهد.


کد مطلب: 23249

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23249/آماده-سازی-مستند-بوی-تیماج-لامرد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir