۰
plusresetminus

حمید رضا ایزدی برای چهار سال سکاندار هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان فارس شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۹
پس از ارائه برنامه حمید رضا ایزدی سرپرست کنونی هیات کوه نوردی استان فارس رای گیری انجام شد و در نهایت از مجموع ۱۶ رأی؛  حمید رضا ایزدی با کسب ۱۶ رأی به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت استان «فارس» انتخاب گردید.
مجمع انتخاباتی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان فارس
مجمع انتخاباتی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان فارس
به گزارش حافظ خبر؛ مجمع انتخاباتی هیئت کوه نوردی و صعودهای ورزشی استان فارس سه شنبه ۱۹ اسفند ماه ۹۹ در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور عباس حاجی زاده  مدیر کل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره ورزش و جوانان استان، حسین مقدم سرپرست امور دبیری فدراسیون کوه نوردی ، حمید آسیابان رییس کمیته امور استانها و مجامع این  فدراسیون،رییس گروه توسعه ورزشهای قهرمانی  و سایر اعضا مجمع برگزار شد.

حمید رضا ایزدی گفت: استان فارس باتوجه به موقعیت جغرافیایی خوبی که دارد ، یکی از قطب‌های کوه‌نوردی در  کشور است.

وی  درباره برنامه‌های خود در توسعه بیش از پیش اهداف هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان فارس گفت: رشته کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی یکی از رشته‌های  پهلوانی  و مدال‌آور در سطح جهان است که می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب، زمینه‌ساز موفقیت ورزشکاران استان باشیم.

 ایزدی با تاکید بر برنامه های  کوتاه مدت ، میان مدت  و دراز مدت  در بخش‌های زیر بنایی کوه‌نوردی افزود: ترویج این رشته در سطح شهرستان‌ها بسیار الزامی است و باید زمینه‌ساز همگانی کردن این رشته و توانمند سازی هیئت ها در تمام  شهرستان‌های استان باشیم.

رئیس هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان فارس افزود؛ مربیان خوبی در استان داریم که  با کمک این عزیزان  و افزایش تعداد باشگاههای کوه‌نوردی ، بهترین نفرات را جذب رشته کوه‌نوردی کرده و با پرورش این استعدادها، آینده کوه‌نوردی استان را تضمین کنیم.

ایزدی  با بیان اینکه رشته کوه‌نوردی هم همانند دیگر رشته‌های ورزشی با مشکلات زیرساخت و مشکلات مالی روبه‌رو است، عنوان کرد: طی سال‌های اخیر فعالیت های بسیار خوبی در توسعه زیر ساخت‌ها انجام شده است و  امیدواریم با حمایت فدراسیون و اداره  کل ورزش و جوانان این حمایت ها بیش از پیش انجام پذیرد.
گزارشگر :
کد مطلب : ۲۳۲۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما