برگزاری مسابقه ادبی «مبعث عشق» در کازرون

26 اسفند 1399 ساعت 14:18

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های شعر کوتاه، آزاد و کلاسیک حداکثر تا 28 اسفندماه 99 به سامانه پیام کوتاه 6600071428 ارسال کنند و به 5 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.


به گزارش حافظ خبر؛ مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون از برگزاری مسابقه ادبی با عنوان «مبعث عشق» به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون خبر داد.
محمدجعفر شفیعی مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون ضمن تبریک مبعث حضرت رسول اکرم(ص) اظهار داشت: بیست و هفتم ماه رجب، یادآور واقعه عظیم عالم خلقت، مبعث و معراج فخر كاینات و خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی (ص) می باشد و سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص)، روز بزرگی برای تاریخ بشریت است که جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ ما مسلمانان دارد.
وی افزود: زندگى پیامبر اكرم(ص) سرشار از فضايل انسانى و صفات پسنديده و سير و سلوكى پايدار بود كه عظمت و بزرگى و اصالت و خلق و خوى پسنديده از آن آشکار بود.
شفیعی با اشاره به اینکه بعثت پیامبر اکرم (ص) سرآغاز راهی شد تا انسان از شرک، بی عدالتی، تبعیض، جهل و فساد بیرون آمده و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت طی طریق کند، خاطر نشان کرد: وجود مبارک رسول اکرم(ص) مانع از جهالت بشریت شد و امروز به برکت وجود بعثت پیامبر اعظم (ص) مسلمانان در عزت و سربلندی هستند.
وی با بیان اینکه مبعث حضرت رسول(ص) پرچم علم و معرفت را در جهان برافراشته کرد، گفت: امروز در جامعه باید به این واقعه سترگ و بزرگ بیش از گذشته توجه شود.
مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون تصریح کرد: مسابقه فرهنگی « مبعث عشق» به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون در راستای کشف استعدادهای نوجوانان و جوانان اعضای کانون در زمینه شعر و ادبیات توسط کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور کازرون برگزار می‌شود.
وی در خصوص چگونگی شرکت در این مسابقه فرهنگی ابراز داشت: اعضای کانون می‌توانند آثار خود را در قالب‌های شعر کوتاه، آزاد و کلاسیک حداکثر تا 28 اسفندماه 99 به سامانه پیام کوتاه 6600071428 ارسال کنند و به 5 نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.
 


کد مطلب: 23275

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23275/برگزاری-مسابقه-ادبی-مبعث-عشق-کازرون

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir