درست وسط خیابان و در ملأ عام!

سرقت خودرو با کودک دو ساله

28 اسفند 1399 ساعت 18:31

فرمانده انتظامي "شيراز" از دستگیری سارقی با هوشیاری پلیس خبر داد که به بهانه كمك کردن به یک زن جوان در پارك خودرو، اقدام به سرقت خودرو وی به همراه كودك 2 ساله اش كرده بود.


حافظ‌خبر - «با توجه به روزهاي پاياني سال که سارقان در كمين نشسته‌اند؛ هرگز به افراد ناشناس و غريبه كه با ترفندهاي خاص قصد نزديك شدن به شما و سرقت وسايل دارند اعتماد نكنيد و با رعايت نكات ايمني سارقان را در رسيدن به اهداف پليدشان ناكام بگذاريد.»
این توصیه‌ای است که سرهنگ «فرج شجاعی»، فرمانده انتظامی شیراز از مردم خواسته است.
اين مقام انتظامي با بیان اینکه در روزهاي پاياني سال  سارقان بیش از پیش در كمين نشسته‌اند، به یکی از تازه‌ترین سرقت‌هایی اشاره کرد که توسط مأموران نیروی انتظامی پیگیری شد و سارقان نیز شناسایی شدند.

او روایت این سرقت را اینگونه توضیح داد:
«از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 خبري مبني بر وقوع يك فقره سرقت پژو 206 كه كودك 2 ساله شاكي نيز درون آن بوده است به ماموران اعلام و بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.ماموران انتظامي شهرستان شيراز با اجراي طرح مهار و گشت زني‌هاي هدفمند و نامحسوس، موفق شدند، پس از 2 ساعت خودرو 206 در حالي كه پسر 2 ساله شاكي نيز درون آن در حال گريه بود را شناسايي كنند.  متهم نیز که بدون توجه به دستور پليس متواري شد. البته پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ماموران انتظامي اقدام به اخطار و تيراندازي هوايي كردند و موفق شدند در يك اقدام ضربتي خودرو را توقيف و سارق 30 ساله كه به بهانه كمك كردن به یک زن جوان اقدام به سرقت پژو كرده بود را نيز دستگير كنند. راكب 32 ساله يك دستگاه موتورسيكلت كه با قرار قبلي قصد متواري دادن سارق را داشت نيز دستگير شد، عنوان داشت: متهمان پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند.»
 


کد مطلب: 23284

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23284/سرقت-خودرو-کودک-دو-ساله

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir