۰
plusresetminus
مدیرکل زندان‌های فارس:

بسترسازی برای آزادی زندانیان در سال جدید ادامه دارد

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۴
مدیرکل زندان‌های فارس گفت: اقدامات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف به ویژه خدمات قضایی، اشتغال و حرفه آموزی و بهداشت و درمان در زندان‌های استان انجام شد و همانگونه که زمینه آزادی زندانیان زیادی را در سال ۹۹فراهم کردیم، سال جدید نیز با جدیت و در تعامل با مجموعه قضایی، موضوع پیگیری می‌شود.
بسترسازی برای آزادی زندانیان در سال جدید ادامه دارد
به گزارش حافظ خبر، اسحاق ابراهیمی همزمان با آغاز تحویل سال ۱۴۰۰ با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان از زندان‌های شیراز بازدید و در جمع زندانیان گفت: بهار، تحول و تغییر در طبیعت است و آنچه که در بهار مورد توجه است نوشدن طبیعت است و در واقع پیام بهار برای ما انسان‌ها نیز پیام تغییر و تحول اساسی است.
او اضافه کرد: به همین دلیل ما در هنگام تحویل سال از خداوند می‌خواهیم که حال ما را به بهترین حال تغییر دهد.
مدیرکل زندان های فارس خاطرنشان کرد: ما باید این پیام‌ها را به معنای واقعی درک کنیم و تلاش کنیم تا این تحول فکری، رفتاری و عملکردی در وجود ما تحقق یابد وگرنه طبیعت به اراده الهی و آنچه تدبیر خداوند در آن آمیخته شده را طی می‌کند.
او خاطرنشان کرد: نوروز فرصتی برای تفکر و نوشدن اندیشه‌ها و اعمال به سوی کمال و رستگاری از خداوند است و امیدواریم این تحول درونی و معنوی نصیب همه ما شود.
ابراهیمی گفت: نوروز امسال مصادف است با ایام مبارک شعبانیه و میلادحضرت ولی عصر(عج)، جهان برای تحول در همه عرصه‌ها نیازمند ظهور است و به یمن این میلادهای مبارک، امیدواریم سال ۱۴۰۰برای همه مردم ایران و شما عزیزان سرشار از خیر و برکت باشد.
مرجع : خبرگزاری ايسنا
کد مطلب : ۲۳۲۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما