محدودیت‌های فارس در روز طبیعت اعلام شد

12 فروردين 1400 ساعت 18:15

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در روز13 فروردین (روز طبیعت) حضور در مناطق تفریحی،تفرجگاه ها، بوستان ها و پارک ها ممنوع است.


به گزارش حافظ خبر، سردار یوسف ملک‌زاده پنجشنبه 12 فروردین گفت: کُل راه های ارتباطی منتهی به تفرجگاه ها، پارک ها و مراکز تفریحی استان مسدود است و این مسیرها با استقرار نیروهای انتظامی و راهور کنترل می شود.
ملک‌زاده با بیان اینکه توسط عوامل انتظامی از ورود مردم و خودروهای آنان به تفرجگاه ها جلوگیری به عمل خواهد آمد، افزود: همچنین پلیس راهور اجازه پارک کردن خودروها در این مناطق را نخواهد داد و متخلفان را اعمال قانون خواهد کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس، گفت: لازم است که شهروندان برای حفظ سلامتی خود در خانه بمانند و تعامل و همکاری لازم را با مأموران انتظامی داشته باشند.
ملک‌زاده اضافه کرد: همچنین ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرهای نارنجی و قرمز استان از جمله کلانشهر شیراز ممنوع است و ورودی های شهر توسط عوامل انتظامی مورد کنترل قرار می گیرند.
جانشین فرمانده انتظامی فارس به شهروندان توصیه کرد از سفرهای غیر ضروری پرهیز و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند تا از بروز حوادث و تصادفات رانندگی جلوگیری خواهد شد.
منبع: تارنمای پلیس فارس


کد مطلب: 23334

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23334/محدودیت-های-فارس-روز-طبیعت-اعلام

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir