۰
plusresetminus
امام جمعه لامرد:

مسؤولان، یک هفته فرصت دارند پاسخ دهند

تاریخ انتشارجمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۴
امام جمعه لامرد با اشاره به کمبود سیمان در لامرد و مشکلات ایجاد شده در این زمینه گفت: مسئولان یک هفته فرصت دارند تا در این زمینه به مردم پاسخگو باشند.
مسؤولان، یک هفته فرصت دارند پاسخ دهند
به گزارش حافظ خبر، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه لامرد با گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ادامه مکتب رسول الله است و همانطور که امام فرمود این مکتب، مکتب خداوند است.
وی گفت: انقلاب اسلامی شعار لا اله الا الله محمد رسول الله را بر قله های مرتفع دنیا به اهتزاز در خواهد آورد زیرا ولایت فقیه در راس آن است.
حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سند ۲۵ ساله توافق بین ایران و چین اظهار داشت: سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین یک تفاهم نامه بلندمدت است که این سند، یک نوع سند راهبردی است که بیشتر ماهیت نقشه راه و چارچوب همکاری و زمینه‌های مشارکت طرفین را به دنبال دارد که از دل آنها ده ها توافق و قرارداد را به سرانجام خواهد رساند.
وی گفت: در عرف بین‌الملل نیز از امضای این نوع اسناد نوعی دارایی و ظرفیت در عرصه بین‌المللی محسوب می شود، و این ماهیت سند است.
حسین زاده با اشاره به اینکه متاسفانه در فضای مجازی نسبت به این سند طوری دیگر وانمود می‌کنند، افزود: چون این سند به نفع جمهوری اسلامی ایران است، داد و بیداد راه می‌اندازند و ایران اسلامی در راستای گسترش نظام شرق و برای استفاده از کشورهای ظرفیت مند و قدرتمند و تعاملات اقتصادی فرهنگی و سیاسی با این اقدام گام های بلندی را برداشته است.
امام جمعه لامرد از نگاه استکبار و غرب‌زدگان و کشورهای اروپایی به این سند عنوان کرد: جمهوری اسلامی با این اقدام نشان داد که اولاً جامعه جهانی منحصر به آمریکا و این سه کشور نیست و ثانیاً فشار حداکثری آمریکا و هم‌پیمانانش پایان یافته و شکست حداکثری آنها رقم خورده است.
امام جمعه لامرد با توجه به سیزدهم فروردین ماه روز طبیعت اظهار داشت: حفاظت از محیط زیست یک نوع انقلابی گری است و همه ما خود را موظف به کاشت یک درخت در هر سال کنیم.
وی با اشاره به کمبود سیمان در منطقه و شهرستان لامرد اظهار داشت: ما نمی‌دانیم نظام توزیع مشکل دارد یا نظام تولید، ما یک هفته صبر می‌کنیم تا مسئولان محترم بیایند و برای ما توضیح بدهند زیرا مردم ما نیاز مبرم به سیمان دارند و کمبود سیمان در این منطقه با توجه به وجود کارخانه سیمان پذیرفتنی نیست.
کد مطلب : ۲۳۳۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما