۰
plusresetminus
استاندار فارس:

بخش خصوصی به دنبال تحقق شعار سال در استان فارس باشد

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۷
استاندار فارس گفت: بخش خصوصی استان فارس با نگاه تحقق شعار سال به دنبال شناسایی و معرفی موانع و ساختارهای دست و پاگیر برای واحدهای تولیدی در استان فارس باشد.
بخش خصوصی به دنبال تحقق شعار سال در استان فارس باشد
به گزارش حافظ خبر، عنایت‌الله رحیمی در دیدار با اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس، ضمن اشاره به بحران‌ها و مشکلات اقتصادی سال گذشته گفت: علی‌رغم مشکلات متعدد، خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در بخش عمرانی و تولیدی استان بودیم که همگی نوید بخش آینده‌ای روشن برای فارس است.
وی با اشاره به راه‌اندازی واحدهای بزرگ صنعتی مانند فولاد و آلومینیوم در استان فارس، گفت: جهش تولید در تولید آلومینیوم و فولاد و پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب نشانگر نقش فارس در این بخش بوده است.
استاندار فارس همچنین افزایش تولید در بخش کشاورزی، صنعتی و دانش بنیان را از دیگر گام‌های موفق استان در سال ۹۹ عنوان کرد و گفت: افزایش ظرفیت تولید خودرو در فارس از جمله اهداف امسال و سال گذشته ما بوده که در این زمینه برنامه ریزی انجام شده است.
رحیمی انعقاد تفاهم نامه در توسعه صنایع هوایی را از دیگر اقدامات مؤثر برای اشتغال زایی و بهره گیری از ظرفیت‌های فنی استان عنوان کرد و افزود: همکاری مشترک دولت و بخش خصوصی زمینه خوبی برای توسعه صنایع هوایی استان ایجاد کرده است.
او با تاکید بر لزوم هدف گذاری در بحث نامگذاری سال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گفت: پشتیبانی و مانع زدایی‌ها و ایجاد امنیت از اهداف اصلی دولت برای تحقق این هدف است و ما انتظار داریم تا اتاق بازرگانی با همین نگاه به دنبال شناسایی و معرفی موانع و ساختارهای دست و پاگیر برای واحدهای تولیدی باشد.
استاندار فارس با اعلام آمادگی برای همکاری و پیگیری مباحث صادرات و واردات اظهار کرد: با هماهنگی و همدلی دولت و بخش خصوصی به دنبال رشد و توسعه فارس هستیم و ما تلاش می‌کنیم تا سفره مردم پر بار تر از گذشته باشد.
کد مطلب : ۲۳۳۴۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما