استاندار فارس:

بخش خصوصی به دنبال تحقق شعار سال در استان فارس باشد

15 فروردين 1400 ساعت 14:47

استاندار فارس گفت: بخش خصوصی استان فارس با نگاه تحقق شعار سال به دنبال شناسایی و معرفی موانع و ساختارهای دست و پاگیر برای واحدهای تولیدی در استان فارس باشد.


به گزارش حافظ خبر، عنایت‌الله رحیمی در دیدار با اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس، ضمن اشاره به بحران‌ها و مشکلات اقتصادی سال گذشته گفت: علی‌رغم مشکلات متعدد، خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در بخش عمرانی و تولیدی استان بودیم که همگی نوید بخش آینده‌ای روشن برای فارس است.
وی با اشاره به راه‌اندازی واحدهای بزرگ صنعتی مانند فولاد و آلومینیوم در استان فارس، گفت: جهش تولید در تولید آلومینیوم و فولاد و پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب نشانگر نقش فارس در این بخش بوده است.
استاندار فارس همچنین افزایش تولید در بخش کشاورزی، صنعتی و دانش بنیان را از دیگر گام‌های موفق استان در سال ۹۹ عنوان کرد و گفت: افزایش ظرفیت تولید خودرو در فارس از جمله اهداف امسال و سال گذشته ما بوده که در این زمینه برنامه ریزی انجام شده است.
رحیمی انعقاد تفاهم نامه در توسعه صنایع هوایی را از دیگر اقدامات مؤثر برای اشتغال زایی و بهره گیری از ظرفیت‌های فنی استان عنوان کرد و افزود: همکاری مشترک دولت و بخش خصوصی زمینه خوبی برای توسعه صنایع هوایی استان ایجاد کرده است.
او با تاکید بر لزوم هدف گذاری در بحث نامگذاری سال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گفت: پشتیبانی و مانع زدایی‌ها و ایجاد امنیت از اهداف اصلی دولت برای تحقق این هدف است و ما انتظار داریم تا اتاق بازرگانی با همین نگاه به دنبال شناسایی و معرفی موانع و ساختارهای دست و پاگیر برای واحدهای تولیدی باشد.
استاندار فارس با اعلام آمادگی برای همکاری و پیگیری مباحث صادرات و واردات اظهار کرد: با هماهنگی و همدلی دولت و بخش خصوصی به دنبال رشد و توسعه فارس هستیم و ما تلاش می‌کنیم تا سفره مردم پر بار تر از گذشته باشد.


کد مطلب: 23344

آدرس مطلب: https://www.hafezkhabar.ir/news/23344/بخش-خصوصی-دنبال-تحقق-شعار-سال-استان-فارس-باشد

حافظ خبر
  https://www.hafezkhabar.ir