۰
plusresetminus

پلیس افتخاری فارس با شهادتش به چند نفر زندگی بخشید

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۷
فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: «محمدحسین دهقانی» اولین شهید سال جدید ناجا در استان فارس است که اعضای بدنش به چند بیمار نیازمند اهدا شد.
پلیس افتخاری فارس با شهادتش به چند نفر زندگی بخشید
به گزارش حافظ خبر، سرتیپ رهام بخش حبیبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۲  فروردین ماه سال جاری، ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ ولیعصر شیراز به همراه یک نفر از اعضای پلیس افتخاری حین گشت‌زنی در خیابان  شهید رادفر به یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.
وی افزود: پس از توقیف موتورسیکلت، در حین بررسی شماره پلاک و استعلام از سامانه پلیس آگاهی، یک دستگاه سواری دنا با  این  مامور فداکار و راکب موتورسیکلت برخورد کرده و سریعا متواری می شود.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این حادثه محمدحسین دهقانی ۳۱ساله از اعضای پلیس افتخاری و راکب موتورسیکلت به شدت مجروح شده
«محمدحسین دهقانی» اولین شهید سال جدید ناجا در استان فارس است که اعضای بدنش به چند بیمار نیازمند اهدا شد.
و راهی بیمارستان می شود، گفت: این نیروی پرتلاش و فداکار روز گذشته ۱۵  فروردین ماه در بیمارستان به شهادت رسید و اعضای پیکر مطهرش به بیماران نیازمند اهدا گردید.
حبیبی با بیان اینکه این اولین شهید ناجا در سال جاری است، اظهار داشت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند راننده ۴۵ ساله خودرو دنا را کمتر از یک روز شناسایی و وی را دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق راننده دستگیر شده جرایمی از جمله تجاوز به عنف، حمل مواد مخدر، مشارکت در قتل و سرقت های متعدد به چشم می خورد، خاطر نشان کرد: در این خصوص با هماهنگی مقام قضایی پرونده تشکیل و علت و انگیزه تصادف در دست بررسی است.
 فرمانده انتظامی استان فارس در پایان با بیان اینکه متاسفانه حال راکب موتورسیکلت نیز وخیم می باشد تاکید کرد  پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت شوند بدون اغماض و برابر قانون به شدت با آنان برخورد می کند.
کد مطلب : ۲۳۳۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما