۰
plusresetminus

آغاز برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۵
هفته هنر انقلاب اسلامی، با رونمایی ازمستند روایت فتح مربوط به ۹ شهید فارس، معرفی شهید شاخص هنرمند استان در سال ۱۴۰۰ و تدوین و چاپ کتاب ۱۱۳ شهید هنرمند استان آغازشد.
آغاز برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در فارس
به گزارش حافظ خبر، سردار ید الله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی افزود: به مناسبت هفته انقلاب اسلامی ۳۰۰ برنامه عمومی و ۵۰ برنامه شاخص با مشارکت سازمان‌های مختلف در استان فارس برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه سپاه فارس با تمام ظرفیت‌ها از فعالان فرهنگی و انقلابی استان حمایت می‌کند، گفت: هم‌افزایی متخصصین و حمایت سازمان‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی یک مؤلفه مهم و تأثیرگذار در دستیابی به موفقیت است.
بوعلی با تصریح اینکه امور مختلف فرهنگی و اجتماعی به بخش‌های مشخص تقسیم‌بندی و با هم‌افزایی اقشار متخصص اجرایی شوند، بر اهمیت شناسایی استعدادهای موجود در سراسر استان فارس و پرورش آن‌ها تأکید کرد و گفت: همه مسئولان و سازمان‌ها موظفند این استعدادها را شناسایی و مورد حمایت قرار دهند.
حسن گلزار، معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر استان فارس نیز در این نشست گفت: ۲۰ فروردین‌ماه به پاس شهادت شهید آوینی به نام روز هنر انقلاب و ۱۸ تا ۲۵ فروردین‌ماه به عنوان هفته هنر انقلاب انتخاب شده است.
وی با بیان اینکه شهید آوینی زندگی پر برکتی داشتند و شاید شناخت‌ها صرفاً به مستند «روایت فتح» باشد، گفت: این اثر فاخر مربوط ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۷ بودن و در برهه زمانی سه ساله یاد و خاطره بسیاری در ذهن‌ها ماندگار شده است.
در پایان این مراسم علاوه بر رونمایی از پوستر هفته هنر انقلاب اسلامی، از مستند روایت فتح مربوط به ۹ شهید استان فارس، کتاب «خانم ماه» درباره شهید شیرعلی سلطانی، شهید شاخص هنرمندان استان فارس در سال ۹۹، تدوین و چاپ کتاب ۱۱۳ شهید هنرمند استان فارس نیز رونمایی شد.
کد مطلب : ۲۳۳۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما