۰
plusresetminus

۴۶ واحد متخلف در شیراز پلمب شد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۸
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس گفت: پس از آغاز محدودیت های کرونایی در سطح استان فارس نزدیک به ۴۶ واحد متخلف در شیراز پلمب شده اند.
۴۶ واحد متخلف در شیراز پلمب شد
به گزارش حافظ خبر، حمیدرضا ایزدی بعدازظهر پنجشنبه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بیان کرد: ١۴ تیم بازرسی در شیراز در حال فعالیت هستند که این ۱۴ تیم شامل بازرسان بهداشت بازرسان اصناف یا بازرسان اماکن و سازمان صنعت معدن و تجارت هستند که علاوه بر ۱۱ منطقه شهرداری بخش مرکزی شهرستان شیراز شهر صدرا و بخش ارژن را نظارت و پایش می‌کنند.
وی اضافه کرد: از چهاردهم فروردین ماه امسال تاکنون بالغ بر ۵۳۲۰ مورد بازرسی در سطح مناطق اعلام شده انجام شده است که منجر به سه هزار و ۲۵۰ مورد اخطار و ۴۶ مورد پلمپ شده
پس از آغاز محدودیت های کرونایی در سطح استان فارس نزدیک به ۴۶ واحد متخلف در شیراز پلمب شده اند.
است.
ایزدی تاکید کرد: ۱۵ هزار لیتر الکل هم اکنون در سطح شهرستان شیراز وجود دارد و روزانه بالغ بر ۱۱ هزار و ۲۰۰ لیتر الکل دسته شیراز در حال تولید است لازم به یادآوری است که ۱۸ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز در سطح شهر شیراز وجود دارد که روزانه ۵ هزار و ١٠٠ لیتر ماده ضدعفونی کننده نیز در فارس تولید می‌شود.
وی افزود: از زمان شروع همه‌گیری تاکنون بالغ بر ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار لیتر الکل در سطح استان فارس تولید شده و بالغ و یک میلیون و ۹۲۳ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده نیز در سطح استان فارس تولید شده است.
رئیس سازمان صمت فارس تصریح کرد: بیش از ۱۰ میلیون ماست نیز در سطح استان فارس وجود دارد و از آغاز همه گیری ویروس‌ کرونا تاکنون بالغ و ۹۹ میلیون ماسک در استان فارس تولید شده است.
 
کد مطلب : ۲۳۳۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما