۰
plusresetminus
مدیرکل كمیته امداد خبر داد:

كمک ۱۴ میلیارد ریالی به خانواده‌های قربانیان کرونا

تاریخ انتشارشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰
به خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها فوت شده باشد، ۱۰ میلیون تومان و خانواده‌هایی که یکی از اعضا بر اثر ابتلا فوت شده باشد پنج میلیون تومان کمک بلاعوض داده می‌شود.
كمک ۱۴ میلیارد ریالی به خانواده‌های قربانیان کرونا
مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، ۲۸ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان در سال گذشته ۱۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض به خانواده‌های دارای بیمار فوتی کرونا تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۷۱۹ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد فارس به بیماری کرونا مبتلا شدند.
محمد بذرافشان در همین باره افزود: از تعداد کل مبتلایان به بیماری کرونا در سال گذشته، تعداد ۴۳۲ نفر بهبود یافته و متأسفانه ۲۸۷ نفر نیز جان خود را از دست دادند که از این تعداد به خانواده‌های ۲۴۳ نفر که فوت آنان بر اثر کرونا به تأیید رسیده است، کمک بلاعوض با هزینه ۱۴ میلیارد ریال پرداخت شده است.
بذرافشان بیان كرد: به خانواده‌هایی که سرپرست آن‌ها فوت شده باشد، ۱۰ میلیون تومان و خانواده‌هایی که یکی از اعضا بر اثر ابتلا فوت شده باشد پنج میلیون تومان کمک بلاعوض داده می‌شود.
مدیركل كمیته امداد فارس ادامه دادگفت: همچنین به خانواده‌هایی که سرپرست یا یکی از اعضای آن‌ها پس از ابتلا و بهبودی از کرونا فوت شود اما علت فوت از کرونا مردود باشد، مبلغ چهار میلیون تومان کمک بلاعوض اهدا می‌شود.
کد مطلب : ۲۳۴۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما