۰
plusresetminus

انفجار مرگبار منزل مسکونی، ده کشته و زخمی بر جای گذاشت

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۱
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، از انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در روستای کیان آباد شیراز با ۱۰ کشته و مصدوم خبر داد.
انفجار مرگبار منزل مسکونی، ده کشته و زخمی بر جای گذاشت
به گفته محمدهادی قانع: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان دو طبقه مسکونی رخ داده و کانون آن نیز انفجاری بوده که بر اثر نشت شدید گاز از سیلندر ۱۱ کیلویی در مجاورت اجاق رخ داده و موجب آتش سوزی و انفجار لحظه‌ای طبقه دوم منزل مسکونی شده است.
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز این را نیز افزود که: بررسی اولیه کارشناسان حاکی از آن است که نشت گاز و ایجاد شعله سبب وقوع این حادثه شده است، اما تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی پس از اتمام عملیات آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
بر اساس مشاهدات، خانواده ۱۰ نفره ساکن در این منزل شامل دو خانم جوان، یک آقا و هفت بچه یک تا هفت ساله به شدت دچار سوختگی شده بودند. دو کودک در وضعیت وخیمی بودند که یکی از آنان به دلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داد.
به گزارش حافظ‌خبر، این حادثه یکشنبه‌شب ۲۹ فروردین رخ داد؛ در ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه همان شب صدای این انفجار مهیب یکی از ساکنان روستای کیان‌آباد شیراز را بر آن داشت تا با آتش‌نشانی تماس بگیرد.
آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند و با تقسیم شدن به دو گروه اقدام به اطفای حریق و نجات افراد کردند. 
با خروج ساکنین از میان شعله‌های آتش وانتقال به محل امن توسط تیم‌های آتش نشان، مصدومان سریعاً به بیمارستان منتقل شدند.

 
گزارشگر :
کد مطلب : ۲۳۴۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما