۰
plusresetminus

سامانه ثبت تخلف سرعت در شیراز رونمایی می‌شود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۷
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز گفت: رونمایی از سامانه ثبت تخلف سرعت در تا پایان اردیبهشت امسال رونمایی می‌شود.
سامانه ثبت تخلف سرعت در شیراز رونمایی می‌شود
لیلا دودمان در هفتادمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات درباره پیشرفت پروژه ثبت تخلف سرعت بیان کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک ظرف یک هفته دکل‌های سامانه تخلف سرعت را در بزرگراه‌های حسینی الهاشمی، محلاتی و آفرینش نصب خواهد کرد و در ادامه، طی دو هفته آینده تجهیزات کامل را نصب می‌کند.
 دودمان با اشاره به گزارش پیشرفت پروژه ناظر تقاطع از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، عنوان کرد: شهرداری شیراز موظف است ظرف مدت دو هفته تقاطعات مقر و تخت‌جمشید را به سامانه ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز (ناظر تقاطع) مجهز کند.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز همچنین در باب پیشرفت پروژه بانک داده‌های مکانی و تصویری المان‌های شهری نیز اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری موظف شده است که گزارش‌هایی مکتوب درخصوص پروژه یادشده را به کمیسیون ارائه کند.
دودمان همچنین در خصوص پیشرفت پروژه توسعه و پشتیبانی سامانه کنترل محدوده کاهش آلودگی هوا ( LEZ) گفت: طی جلسه‌ای با معاونت حمل و نقل وترافیک گزارش از سامانه کنترل محدوده کاهش آلودگی هوا  ( LEZ)  مبنی بر اجرای عملیات عمرانی باهدف نصب ۶۰ سامانه در شهر شیراز ارائه شده است و زمان رونمایی پروژه یادشده به زودی به کمیسیون اعلام می‌شود.
او در ادامه این جلسه به بررسی ماده ۶ آیین‌نامه مدیریت و انتشار داده های شهری  پرداخت و بیان کرد: در ماده ۶ آئین نامه مدیریت و انتشار داده های شهری، تبصره یک و دو حذف شد.
دودمان افزود: متن  ماده ۶ بدین صورت تغییر یافت که شهرداری شیراز اجازه دارد نسبت به کسب درآمد از محل فروش داده‌ها و وب سرویس‌ها با رعایت ضوابط مربوط که توسط کارگروه مندرج در ماده ۵ معین و به تأیید شورای اسلامی شهر می رسد، اقدام کند.
منبع: روابط عمومی شورای شهر شیراز
کد مطلب : ۲۳۴۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما